آروان‌کلاد

در به‌روزرسانی جدید قابلیت محدودیت درخواست‌ها (Rate Limit) شبکه توزیع محتوا ابر آروان، امکان ارزیابی ارزیابی درخواست‌ها با Cookie، Captcha و JavaScript فراهم شد.

محدودیت تعداد درخواست‌ها برای کنترل و مدیریت بهتر ترافیک ورودی شبکه استفاده می‌شود. با این قابلیت می‌توان میزان درخواست مجاز برای بازه‌ی زمانی مورد نظر خود را تعیین کرد تا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در برابر حملات DDoS،‌ حملات Brute Force یا هر نوع حمله‌ی مخرب دیگری در لایه‌ی اپلیکیشن ایمن شوند.

در تغییرات جدید قابلیت محدودیت درخواست‌ها (Rate Limit) در پنل کاربری CDN، می‌توان جای مسدودسازی کاربرانی که تعداد درخواست‌های‌شان به وب‌سایت از محدوده‌ی تعداد درخواست مجاز بیشتر شده است، به کمک یک از انواع چالش‌های Cookie, JavaScript, Captcha اقدام به ارزیابی کلاینت درخواست دهنده کرد تا بات‌ها و کراولرهای غیر مجاز شناسایی شوند.

پیش‌تر قابلیت امکان تعیین متد HTTP و بازه‌ی زمانی جریمه در قوانین مختلف به قابلیت محدودیت درخواست شبکه توزیع محتوا ابر آروان اضافه شده بود. این امکان به مشتریان کمک می‌کند در هر متد HTTP محدودیت درخواست اختصاصی داشته باشند و مدت رو‌به‌رو شدن با خطا برای درخواست‌های یک IP که از تعداد مجاز عبور کرده باشد را تعیین کنند.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *