آنتی‌ویروس

امکان هوک (Hook) در محصول ویدیوی آروان‌کلاد، یک تغییر اساسی در بارگذاری ویدیوی شما ایجاد می‌کند. کاربران سرویس ویدیوی آروان‌کلاد با فعال‌سازی ویژگی هوک از نیاز به بازبینی پیوسته و زمان‌گیر وضعیت، بی‌نیاز می‌شوند.

مزیت‌های ویژگی هوک

  •     حذف بازرسی دستی از سمت کاربر
  •     مطلع شدن از وضعیت ویدیوها بدون نیاز به بررسی دستی
  •     سرعت بخشیدن به فرآیند انتشار ویدیو در وب‌سایت‌های با حجم ویدیوی بالای روزانه
  •     آگاهی از وضعیت ویدیوها در گروه‌های پشتیبانی برای مشتریان سازمانی

 

چگونگی کارکرد Hook

اگر پیش‌تر، از محصول ویدیوی آروان‌کلاد استفاده کرده باشید، به‌طور حتم با روال بارگذاری در سرور و استعلام وضعیت آشنا هستید؛ از call کردن API گرفته تا چک کردن پنل و… از لحظه‌ی بارگذاری ویدیو روی محصول ویدیو تا لحظه‌ای که ویدیوی بارگذاری شده‌ی شما آماده‌ی پخش شود، نیاز است پیوسته وضعیت (status) ویدیو به‌شکل سنتی و دستی بررسی شود. امکان هوک برای همین کارکرد اضافه شده است، تا کاربران از بازرسی دستی خلاص شوند و مراحل بارگذاری یک قدم خودکار و آسان‌تر شود. هوک به‌جای شما وضعیت ویدیو را پی‌گیری می‌کند که در کدام وضعیت upload/convert/fail است.

گروه مخاطبان هوک

استفاده از این ویژگی برای دسته‌ای از کاربران حیاتی‌تر و کاربردی‌تر است؛ کاربرانی که یک CMS آماده و از پیش نوشته شده دارند و از این روش ویدیوهای خود را پس از بارگذاری و تبدیل در سرویس ویدیو آروان، در وب‌سایت منتشر می‌کنند. این گروه نیاز دارند که به محض آماده شدن ویدیو برای پخش، به‌شکل خودکار در سایت‌شان بارگذاری شود.

یا کاربرانی که روزانه تعداد بالایی ویدیو بارگذاری می‌کنند و امکان این‌که به‌شکل دستی وضعیت تبدیل تمامی ویدیوها را بررسی کنند، ندارند. این کاربران نیز با کمک ویژگی هوک می‌توانند به محض این‌که تبدیل هرکدام از ویدیوهای‌شان به مشکل خورد یا هرکدام از ویدیوها آماده انتشار شد، از آن آگاه شوند.

کاربران سازمانی آروان‌کلاد در استفاده از این امکان، پشتیبانی‌های ویژه‌ای دریافت می‌کنند؛ اگر مایل باشند می‌توانند ربات تلگرامی ویدیو را به گروه پشتیبانی خود اضافه کنند و درلحظه برای هر تغییری نوتیفیکیشن بگیرند، هم‌چنین اگر ویدیو آماده پخش شود، روند تبدیل به خطا بخورد یا هر تغییر دیگری که انجام شد به‌شکل آنی از آن آگاه می‌شوند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *