آروان‌کلاد

امکان اشتراک‌گذاری سریع فایل‌های خصوصی به فضای ابری آروان (Object Storage) اضافه شد.

پیش‌تر مشتریانی که از فضای ابری آروان استفاده می‌کردند برای اشتراک‌گذاری فایل‌های خود روی دکمه‌ی کپی لینک کلیک می‌کردند و لینک فایل را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذاشتند. این لینک تنها ۲۴ ساعت اعتبار و کارکرد داشت و مشتریان نمی‌توانستند بازه‌ی زمانی کمتر یا بیش‌تری را برای اعتبار لینک اشتراک فایل‌های خود انتخاب کنند.

برای نمونه ممکن است برای یک مشتری که می‌خواهد فیلم‌های خود را با مخاطبانش به‌اشتراک بگذارد ۲۴ ساعت بازه‌ی زمانی زیادی برای اعتبار لینک باشد و بخواهد تنها ۱ ساعت به مخاطب خود برای دریافت فیلم فرصت دهد.

تیم فضای ابری آروان برای پوشش نیاز این دسته‌ از مشتریان، گزینه‌ی «اشتراک‌گذاری سریع» را به بخش عملیات هر فایل موجود در این فضای نامحدود اضافه کرده است. هم‌چنین با تولید چند لینک از یک فایل، سایر لینک‌ها باطل نمی‌شود و می‌توان در هر لحظه از یک فایل چند لینک ساخت و آن را با افراد مختلف به اشتراک گذاشت.

پس از کلیک روی دکمه اشتراک‌گذاری سریع می‌توان اعتبار لینک را بین بازه‌های ۱ ساعت، ۶ ساعت، ۱ روز، ۳ روز و ۷ روز انتخاب کرد. هم‌چنین با کلیک روی دکمه‌ی «سفارشی» می‌توان بازه‌ی زمانی دل‌خواه بین ۱ تا ۷۲۰ ساعت را برای اعتبار لینک اشتراک‌گذاری فایل‌ها تعیین کرد.

در پایان با کلیک روی دکمه‌ی ساخت‌ لینک‌، می‌توان لینک اشتراک‌گذاری سریع فایل را دریافت و با دیگران به اشتراک گذاشت.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *