آروان‌کلاد

اردیبهشت در آروان‌کلاد مانند ماه‌های پیشین با تغییر و تحولات محصولی همراه بود. محصول فضای ابری آروان دارای آنتی‌ویروس مخصوص‌به‌خود شد؛ موتور MultiAV دارای پنج موتور متنوع آنتی‌ویروس است که وظیفه‌ی اسکن فایل‌های مشکوک را برعهده دارد.

از دیگر تغییرات جدید اردیبهشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ نیاز است کاربران احراز هویت نشده برای باقی ماندن در پنل کاربری احراز هویت کنند. امکان ساخت ابرک Anti-Affinity در گروه سروری برای کاربران سرور ابری فراهم شده است. هم‌چنین در محصول شبکه‌ی توزیع محتوا، امکان گزارش‌های تجمیعی بر اساس پاپ و  ASN  اضافه شده است.

 

امنیت بیش‌تر فضای ابری با آنتی‌ویروس

با امکان جدید فضای ابری کاربران می‌توانند فایل‌های مشکوک خود را اسکن کنند و نگرانی بابت امنیت صندوقچه‌ی خود نداشته باشند. موتور جدید MultiAV، شامل پنج موتور آنتی‌ویروس است که نام موتورها و دیگر جزییات را می‌توانید در این گزارش بخوانید. اسکن فایل‌های مشکوک با روش‌های مختلفی انجام می‌شود و نتایج در قالب یک فایل CSV نمایش داده می‌شود.

از دیگر تغییرات اعمال شده در اردیبهشت می‌توان از ادغام فرآیند حذف و تخلیه‌ی صندو‌قچه، بهبود سرعت نمایش فایل‌ها و دانلود فایل‌هایی با کارکتر خاص نام برد.

 

الزام به احراز هویت برای همه‌ی کاربران

در سال گذشته احراز هویت برای کاربران پنل آروان‌کلاد الزامی شد. کاربران جدیدی که اقدام به ساخت حساب کاربری در آروان‌کلاد می‌کنند،  باید مراحل احراز هویت را رد کنند. برای احراز هویت نیاز است با ورود کد ملی و شماره همراه هم‌خوان با کد ملی از نظر مالکیت، حساب کاربری خود را بسازند. این ویژگی در ابتدا کاربران قدیمی را تحت تاثیر قرار نمی‌داد. اما در ماه گذشته، احراز هویت با استفاده از کد ملی و شماره همراه برای کاربران قدیمی‌تر که پیش از اضافه شدن احراز هویت، در پنل ثبت‌نام کرده بودند نیز اجباری شد.

 

اضافه شدن گزارش‌های تجمیعی

محصول CDN آروان‌کلاد نیز در جدیدترین به‌روزرسانی خود، گزارش‌های تجمیعی بر اساس پاپ و  ASN  را اضافه کرده است. درحال حاضر این ویژگی برای کاربران سازمانی فعال است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *