آروان‌کلاد

با اضافه شدن امکان مشاهده‌ی آنلاین فایل‌ها به فضای ابری آروان (Object Storage)، استفاده از این محصول برای مشتریان آسان و در زمان آنان صرفه‌جویی می‌شود.

مشتریان می‌توانند فایل‌هایی مانند تصویر، ویدیو، فایل متنی، صوت و PDF را در فضای نامحدود ابری آروان بارگذاری کنند تا بدون اشغال شدن حافظه‌ی سیستم‌های شخصی‌ آنان، این فایل‌ها همیشه دردسترس‌شان باشد.

با اضافه شدن امکان مشاهده‌ی آنلاین فایل‌ها به فضای ابری آروان می‌توان بدون نیاز به دانلود به تماشای فایل‌ها پرداخت.

تماشای آنلاین فایل‌ها سبب تسهیل استفاده از فضای ابری آروان و بهبود مدیریت حافظه‌ی سیستم‌های شخصی مشتریان می‌شود؛ از یک‌سو برای مشاهده‌ی فایل ضرورتی برای دانلود آن وجود ندارد که کار مشتریان را آسان می‌کند و از سوی دیگر نبود نیاز به دانلود سبب می‌شود حافظه‌ی سیستم‌های شخصی مشتریان اشغال نشود.

باوجود این که مشاهده‌ی آنلاین فایل‌ها تاثیری در مصرف اینترنت ندارد، اما این امکان جدید با کاهش احتمال دانلود فایل‌های اشتباه از مصرف بی‌جای اینترنت جلوگیری می‌کند.

با Object Storage ابر آروان، فایل‌های آرشیوی، داده‌های متنوع وب‌سایت، عکس‌های ارسال‌شده‌ی کاربران یا اسناد رسانه‌ای سرویس خود را در فضایی نامحدود و پایدار ذخیره کنید و به آسانی آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *