روز گذشته «ایران‌تلنت» جدیدترین نتایج برترین‌های برند کارفرمایی کشور را معرفی کرد و آروان‌کلاد دومین شرکت برتر فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک و جزو ده شرکت‌ برتر رویایی انتخاب شد. هم‌چنین در بخش گروه‌های شغلی، آروان در جایگاه سومین شرکت برتر برند کارفرمایی از نظر برنامه‌نویس‌ها قرار گرفت. به‌علاوه در شاخص «مدیران ارشد» و «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی» در جایگاه اول و در بخش «فرصت ارتقا» در جایگاه دوم شرکت‌های برگزیده شد. این ارزیابی که نتیجه‌ی نظرسنجی از حدود ۸۰۰۰ کارجوی ایرانی با توزیع سنی و تخصصی متفاوت بوده، برای چهارمین سال پیاپی از سوی شرکت ایران‌تلنت برگزار می‌شود. پویا پیرحسینلو، راهبر آروان‌کلاد در پنل تخصصی این رویداد درباره‌ی نقش فرهنگ سازمانی گفت: «چیزی که آروان را از درون قوی‌ می‌کند، اعتمادی است که از راه شفاف‌سازی در شرکت می‌سازیم».

آروان جزو شرکت‌های رویایی فناور ایران

چهارمین نظرسنجی شرکت ایران‌تلنت نتیجه‌ی ارزیابی بیش از ۸۰۰۰ کارجو و کارمند ایرانی است. از نتیجه‌ی این گزارش مشخص شد که شرکت‌کننده‌ها در بخش «شرکت‌های فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و تجارت الکترونیک» به‌ترتیب به شرکت‌های «کافه بازار»، «نویان ابر آروان»، «اسنپ» و «دیوار» رای دادند.

هم‌چنین در گروه بالاترین امتیاز برند کارفرمایی از نظر برنامه‌نویس‌ها، آروان در جایگاه سوم پس از کافه‌ بازار و اسنپ قرار گرفت.

به‌علاوه در بخشی دیگر از گزارش، شاخصی با عنوان «مدیران ارشد»، بالاتر از «کافه‌ بازار»، «مهندسی برسو» و «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» در رتبه‌ی اول ایستاد. 

هم‌چنین در شاخص «فرصت‌های ارتقا» بعد از «کافه بازار» دومین برند برتر این شاخص انتخاب شد.

در بخش دیگر این گزارش هم شرکت‌ها با شاخص «فرهنگ و ارزش‌های سازمانی» هم تقسیم‌بندی شده‌اند که آروان و شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی به‌طور مشترک رتبه‌ی اول را دریافت کردند.

و درنهایت جایگاه آروان در تمام این شاخص‌ها باعث شد که جزو ده شرکت رویایی این دوره از نظرسنجی‌‌های شرکت ایران‌تلنت انتخاب شود.

شفافیت عامل قدرت آروان از دل شرکت است 

در بخشی از رویداد رونمایی از گزارش برند کارفرمایی برتر، نماینده‌های برندهای مختلف از نگاه‌شان به برند کارفرمایی و فرهنگ سازمانی گفتند.

در نشست‌‌ مدیران عامل در این رویداد، پویا پیرحسینلو، مدیرعامل آروان‌کلاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با یک بحران شدید رسانه‌ای مواجه شدیم. چیزی حدود ۴۰۰ هزار پیام منفی علیه برند ما منتشر شد. اما آن‌چه ما را نجات داد، نه پول بود، نه مدیریت بحران کلاسیک، بلکه تعلق بی‌نظیر کارکنان‌مان بود و شفافیتی که سال‌ها روی آن کار کرده بودیم. هشت سال است که ساختار حقوق و دستمزد ما برای همه کارکنان و مخاطبان آروان شفاف است. این شفافیت، به ما کمک کرد در برابر موج تخریب بیرونی مقاومت کنیم».

پیش از این هم ثمین زاهدانی؛ معمار فرهنگ آروان‌کلاد در یادداشتی درباره‌ی ضرورت تعریف و انتشار حقوق شفاف به لزوم تعریف سازوکار حقوق نوشته بود: «برای ما نوشتن از حقوق شفاف و اصرار بر انتشار عمومی این ساختار، فراتر از یک انتشار دانش یا روایت یک تجربه است. درواقع ما می‌خواهیم نسبت به بسترهای اقتصادی‌ای که ممکن است انسان را به نیروی کار تقلیل دهد، حساسیت ایجاد کنیم و این یک گام برای داشتن یک شرکت با نگاه انسان‌محور است».

گزارش برند کارفرمایی ایران‌تلنت ۱۴۰۴

ایران‌تلنت یکی از قدیمی‌‌ترین شرکت‌هایی است که در حوزه‌ی کاریابی در ایران فعالیت می‌کند. گزارش‌های سالانه‌ی برند کارفرمایی با هدف ارزیابی تصور ذهنی کارجویان و کارکنان نسبت به برندها در کشور تهیه و منتشر می‌شود. روز گذشته نتیجه‌ی چهارمین سال پیاپی این گزارش منتشر شد؛ برندهای برتر در گروه‌های «فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک»، «FMCG»، «دارویی»، «نفت و گاز» و «تولیدی» تقسیم‌بندی شده بود. نتایج این بررسی نشان داد که چهار اولویت انتخاب محل کار از نظر شرکت‌کنندگان به «میزان حقوق دریافتی، امنیت شغلی، مزایای جانبی، فرصت ارتقا» بستگی دارد. هم‌چنین ساعت کاری منعطف، فرصت یادگیری، تعادل کار و زندگی هم بخش دیگری از اولویت‌های کلیدی شرکت‌کننده‌های این نظرسنجی بود.

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *