آروان‌کلاد

در ماه گذشته تغییرات و امکانات جدیدی برای محصولات آروان‌کلاد منتشر شدند و سال ۱۴۰۲ را با این تغییرات پشت سر گذاشتیم. در محصول ویدیو، تغییری در روند کانورت ویدیوها به وجود آمد که باعث افزایش سرعت بارگذاری ویدیوها خواهد شد. هم‌چنین، محصول CDN آروان‌کلاد هم  شامل بهبودها و به‌روزرسانی‌های مختلفی مانند امکان تولید فایل CSV دانلود شونده شامل گزارش دامنه‌های موجود در حساب کاربری، اضافه شدن رویدادهای سیستمی جدید به آدیت لاگ و اضافه شدن HTTP/3 (with QUIC) به تنظیمات SSL شد.

 

سرعت بیش‌تر در کانورت ویدیوها

با تغییر جدید در پروسه کانورت ویدیو، کاربران محصول ویدیوی آروان‌کلاد می‌توانند با سرعت بالاتری ویدیوهای خود را کانورت و برای انتشار در وب‌سایت لینک آن را دریافت کنند. کاربرانی که به سرعت بارگذاری و اشتراک‌گذاری ویدیو در سایت خود اهمیت می‌دهند، از مخاطبان مستقیم این تغییر جدید هستند؛ کاربرانی مانند خبرگزاری‌ها.

 در روند جدید کانورت ویدیوها، با اولین تبدیل کیفیت، لینک پخش ویدیو آماده می‌شود. در تب خروجی‌ها، جزییات کانورت هر کیفیت نمایش داده می‌شود و پس از کانورت هر کیفیت، لینک دانلود آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

تا پیش از این، کاربر ویدیوی موردنظر خود را بارگذاری می‌کرد و این ویدیو به کیفیت‌های مختلفی کانورت می‌شد و پس از کانورت همه‌ی کیفیت‌های مختلف و آماده شدن همه آن‌ها، لینک پخش نهایی را در اختیار کاربر قرار می‌داد. با تغییر جدید در پروسه‌ی کانورت کیفیت‌ها، سرعت پخش و بارگذاری ویدیو چند برابر سریع‌تر از قبل شده است.

 

تغییرات محصول شبکه‌ی توزیع محتوا

امکانات جدیدی برای محصول CDN آروان در ماه گذشته اضافه شده اند که در سطوح مختلفی وجود دارند. امکان تولید فایل CSV دانلود شونده اضافه شد که شامل گزارش دامنه‌های موجود در حساب کاربری می‌شود. هم‌چنین رویدادهای سیستمی جدیدی به آدیت لاگ اضافه شدند. برای استخرهای توزیع بار، تعریف سرور با پروتکل‌های متفاوت ممکن شد. در تنظیمات SSL، امکان HTTP/3 (with QUIC) اضافه شد. در نهایت نیز تمامی محصول با بهبودهایی جزیی مواجه شد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *