آنتی‌ویروس

در فاز دوم طرح بچه‌های آروان، لپ‌تاپ‌هایی که از سوی شرکت‌های «فناپ زیرساخت» و «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» تامین شده بود، با همراهی شرکت پادرو عازم شهرهای مختلف ایران شدند تا ابزار آموزش آنلاین مورد نظر این طرح در اختیار این دانش‌پذیران قرار بگیرد.

دانش‌پذیران این طرح از شهرهای تهران و مناطق حاشیه‌ای آن، بم، کرمانشاه، میناب، کرمان، همدان، گرگان، زاهدان و مشهد هستند.

۹۹ دانش‌پذیر طرح بچه‌های آروان، با معرفی انجمن‌های حمایت از کودکان کار، یاران دانش و مهر، جمعیت امام علی، مرکز نگهداری هدایت، پیام امید و کانون اصلاح و تربیت در مسیر یادگیری رشته‌های آی‌تی و دیجیتال قرار می‌گیرند تا در یک بازه‌ی زمانی دو تا سه ساله به متخصصانی در رشته‌های برنامه‌نویسی وب، مدیر شبکه و سیستم‌عامل، امنیت سایبری، طراحی رابط کاربری UI/UX و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شوند.

هدف این طرح، ایجاد دسترسی به فرصت‌های برابر اجتماعی با توانمندسازی و ایجاد فرصت برابر اجتماعی در یادگیری و ورود به بازار کار است.

این مسیر با همراهی ارزشمند «فناپ زیرساخت» و «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» در نقش حامی سخت‌افزاری و «مجتمع فنی تهران» در نقش حامی‌آموزشی انجام می‌شود. «بانک پاسارگاد» و مجموعه شرکت‌های «هلدینگ فناپ» دیگر حامیان سخت‌افزاری این طرح در ادامه‌ی راه خواهند بود.

 

برای آگاهی بیش‌تر در مورد این طرح می‌توانید صفحه‌ی مسوولیت اجتماعی ابر آروان را ببینید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *