سرویس ذخیرهسازی و اشتراک گذاری ابری جدید آروانکلاد با نام آروان درایو رونمایی شد و آماده استفاده است. این محصول به کاربران اجازه میدهد تا فایلها و اسناد خود را بهشکل آنلاین ذخیره، ویرایش و با افراد سازمان به اشتراک بگذارند. آروان درایو با ارایهی بستههای جذاب و کاربردی یکی از بهترین راهحلها برای ذخیرهسازی و اشتراک گذاری امن و آسان دادههاست.
این محصول که بهعنوان جایگزینی قدرتمند برای سرویسهای مشابه نظیر گوگل درایو طراحی شده، با ویژگیهای منحصربهفرد خود، تجربهای متفاوت از ذخیرهسازی و اشتراکگذاری فایلها را به کاربران ارایه میدهد.
این سرویس از ویژگی همگامسازی چندپلتفرمی برخوردار است، که به کاربران اجازه میدهد فایلهای خود را از هر دستگاه و هر مکانی بهروزرسانی و مشاهده کنند. همچنین، امنیت بالا با مدیریت دسترسیها از ویژگیهای کلیدی این سرویس است. آروان درایو بهطور کامل با فضای ابری آروان یکپارچه شده، که انتقال فایلها و تصاویر را بین این سرویسها آسانتر میکند. شما با داشتن حساب کاربری در پنل آروانکلاد میتوانید با همان حساب کاربری به آرواندرایو وارد شده و از آن استفاده کنید. آروان درایو بهعنوان ابزاری کارآمد برای مدیریت دادهها، تجربهای جدید از ذخیرهسازی و همکاری آنلاین را به کاربران ارایه میدهد. این سرویس برای کاربرانی که به دنبال مدیریت امن و موثر فایلهای خود هستند توصیه می شود.
امکانات و ویژگیهای آرواندرایو
علاوه بر ویژگیهای معمول یک فضای ذخیرهسازی ابری، آروان درایو دارای ویژگیهای متمایز و مخصوص به خود است. مانند:
- لینک دانلود: با استفاده از این ویژگی میتوانید دسترسی دانلود یک فایل بهخصوص را برای افراد خارج از حساب کاربری/میزکار ایجاد کنید. همچنین میتوانید بازهی زمانی مجاز برای دانلود، تعداد دفعات مجاز و رمز عبور تعیین کنید.
- آپلود باکس: امکان بارگذاری انواع فایلهای صوتی، تصویری، لایو یا صفحهی نمایش وجود دارد. لینک آپلود باکس را برای افراد خارج از سازمان ارسال کنید و با اعمال محدودیت مثل زمان انقضا لینک، نوع فایل، رمز عبور و موارد دیگر از امنیت و سو استفاده جلوگیری کنید.
- مدیریت دسترسی و نقش: امکان اضافه کردن نقشهای جدید در سطوح مختلف برای مدیر میزکار وجود دارد. میتوان تعیین کرد که هر نقش جدید تا چه حد دسترسی به فایلها داشته باشد؛ ادمین، ویرایشگر یا صرفن مشاهدهگر.
- ویرایشگر آنلاین: دو ویرایشگر آنلاین برای فایلها موجود است که بسته به نیاز و سلیقه میتوانید از onlyoffice یا google استفاده کنید.
- نسخه نگاری: تمامی نسخه های یک فایل را نگهداری کنید و در صورت نیاز بازیابی کنید.
- جستجوی پیشرفته: فایلها و اطلاعات سازمانتان را با استفاده از ترکیبهای جستوجوی پیشرفته که شامل نام فایل، نوع فایل (عکس، ویدئو، صوت، متن، پیدیاف و فایلهای فشرده)، تاریخ ایجاد، تاریخ آخرین ویرایش و حجم فایل است، بهسادگی جستوجو کنید.
- رویدادنگاری وقایع: در این قسمت فعالیتهای هر نقش و اعمال تغییرات روی همهی فایلها دیده میشود.
- برچسب گذاری: با استفاده از گزینهی برچسب گذاری میتوانید روی فایلهای خود برچسب بزنید و دسته بندی انجام دهید.
- ویژگی پشتیبانی انلاین: با استفاده از ویژگی پشتیبانی آنلاین میتوانید سوالها و ابهامات خود را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود.
کارایی بالا و یکپارچگی با سایر محصولات آروانکلاد
آروان درایو با سرعت انتقال بالا و قابلیت دسترسی سریع به دادهها، کاربران را قادر میسازد تا به راحتی و با کمترین تاخیر، به فایلهای خود دسترسی داشته باشند. این محصول همچنین به طور کامل با سایر خدمات ابری آروانکلاد ادغام شده است، که امکان مدیریت یکپارچه و کارآمدتر دادهها را فراهم میکند. قابلیت ایجاد پوشههای مشترک، تخصیص دسترسیهای متنوع به اعضای تیم و پشتیبانی از فرمتهای مختلف فایل، از جمله ویژگیهای کاربردی این سرویس است.
دسترسی و شروع به کار با آروان درایو
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آروان درایو و نحوه استفاده از این سرویس جدید، کاربران میتوانند به وبسایت رسمی آروانکلاد مراجعه کرده و با ثبتنام در این لینک، از امکانات متنوع این محصول بهرهمند شوند. با معرفی آروان درایو، آروانکلاد بار دیگر نشان داد که با ارایهی راهحلهای پیشرفته و متناسب با نیازهای کاربران، به دنبال ارتقای سطح خدمات ابری در ایران و تقویت جایگاه خود به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه است.