هوش مصنوعی این بار به کمک کاربران پنل ابری آروان‌کلاد آمده تا کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن و به راحتی پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنند. با قابلیت جدید دستیار ابری آروان‌کلاد کاربران می‌توانند پرسش‌ها و  ابهامات خود را با دستیار ابری در میان گذاشته و در فاصله‌ای کوتاه به پاسخ برسند. با استفاده از این قابلیت صبر برای پاسخ‌گویی تیکت و دیگر موارد زمان‌بر این پروسه سنتی حذف خواهد شد. 

 

چگونگی عملکرد دستیار ابری

در نسخه‌ی فعلی (آزمایشی) این قابلیت، هنگامی که کاربر یک تیکت جدید در پنل کاربری آروان ثبت می‌کند، پس از تکمیل موارد لازم و وارد کردن پرسش خود، یک پنجره‌ی نمایشی (modal) از سمت دستیار هوش مصنوعی آروان به او نمایش داده می‌شود. این دستیار بی‌وقفه و به‌شکل خودکار پاسخ‌هایی را به پرسش کاربر ارایه می‌دهد.

کاربر می‌تواند تا سه پرسش متوالی از این دستیار بپرسد. اگر بعد از دریافت پاسخ‌ها کاربر حس کند که پاسخ‌ها کافی نیست یا ترجیح دهد به‌شکل مستقیم با تیم پشتیبانی در ارتباط باشد، می‌تواند روی دکمه‌ی «ارسال تیکت» کلیک و درخواست خود را به تیم پشتیبانی منتقل کند.

وجود قابلیت‌ ثبت میزان رضایت کاربران از پاسخ دریافتی (به کمک فشردن دکمه‌های Like و Dislike) سبب می‌شود بازخورد دقیق‌تری از کیفیت پاسخ‌ها دریافت کنیم تا فرآیند پشتیبانی بهینه‌تر شود.

 

ارجاع به تیم پشتیبانی

اگر کاربر پاسخ رضایت‌بخشی دریافت نکند یا نخواهد به تعامل با دستیار ادامه دهد، به راحتی می‌تواند با کلیک روی دکمه‌ی «ارسال تیکت» درخواست خود را به تیم پشتیبانی آروان ارجاع دهد. هم‌چنین، پس از دریافت اولین پاسخ از دستیار، اگر کاربر احساس کند مشکلش برطرف شده است، می‌تواند با کلیک بر دکمه‌ی «پاسخم را گرفتم» فرآیند ارسال تیکت را متوقف کند.

 

مزایای دستیار ابری 

این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد بدون معطلی، پاسخ‌های سریع و موثری دریافت کنند. با بهره‌گیری از دستیار هوش مصنوعی، فرآیند پشتیبانی با سرعت و کارایی بیش‌تری انجام می‌شود. در حالت نیاز به کمک بیش‌تر، کاربران به راحتی می‌توانند به تیم پشتیبانی ارجاع داده شوند.

  • سرعت بالا در دریافت پاسخ‌ها
  • سهولت بیش‌تر
  • دسترسی پذیری بیش‌تر

در نهایت، این ویژگی با ساده‌سازی و تسریع فرآیند حل مشکلات، تجربه‌ی کاربری را بهبود می‌بخشد. هدف اصلی این دستیار آن است که کاربران سریع‌تر به راه‌حل‌های موردنیاز خود برسند و تجربه‌ای روان‌تر از خدمات آروان داشته باشند.

 

برنامه‌های آتی و بهبود مستمر

تیم پشتیبانی به‌شکل مستمر در حال کار  روی بهبود کیفیت پاسخ‌ها و افزایش دقت و اثربخشی دستیار هوش مصنوعی هستند تا تجربه‌ای هوشمندانه‌تر و مفیدتر برای کاربران فراهم شود.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *