سایفرسوییت آروان‌کلاد

ابر آروان برای بهبود مدیریت فایل‌ها در فضای ابری (Object Storage) خود اپلیکیشن ArvanCloudS3 را توسعه داده است.

مشتریان فضای ابری آروان با این اپلیکیشن می‌توانند صندوقچه (Bucket) بسازند، فایل‌ها و فولدر‌های‌شان را در صندوقچه‌ها بارگذاری کنند، دسترسی آن‌ها را تنظیم و فایل‌های‌شان را بین صندوقچه‌ها جابه‌جا کنند.

به‌علاوه امکان اتصال این اپلیکیشن به فضای ابری سرویس‌دهندگان دیگر مانند Digital Ocean ،amazon و هر سرویس‌دهنده‌ی دیگری که بر پایه‌ی پروتکل S3 فعالیت می‌کند نیز وجود دارد.

از قابلیت‌های اپلیکیشن ArvanCloudS3 می‌توان به مدیریت و مشاهده‌ی صندوقچه‌ها، ایجاد صندوقچه‌ی جدید، Mount کردن صندوقچه به‌عنوان یک درایو در کامپیوتر، تخلیه‌ی فایل‌های صندوقچه، Sync و همگام کردن دو صندوقچه، مدیریت تنظیمات و مشاهده‌ی فهرست آبجکت‌ها، بارگذارب و دانلود آبجکت‌ها به‌شکل چندتایی، ویرایش دسترسی (ACL) آبجکت‌ها و صندوقچه‌ها، اجرای عملیات گروهی مانند حذف آبجکت‌ها یا ویرایش دسترسی، جست‌و‌جو میان آبجکت‌ها و Pagination در صفحه‌های صندوقچه‌ها و آبجکت‌ها اشاره کرد.

 

نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن ArvanCloudS3

برای نصب اپلیکیشن ArvanCloudS3 به گیت‌لب ابر آروان مراجعه و از ستون Subgroups and projects روی اپلیکیشن ArvanCloudS3 کلیک کنید.

در بالای صفحه‌ی بازشده روی Releases کلیک و نسخه‌ی مورد نظر را دانلود و نصب کنید.

 پس از باز کردن اپلیکیشن روی گزینه‌ی «add profile» کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده نام پروفایل و دیتاسنتر مورد نظر  را تعیین و access key ID و secret key را وارد کنید.

برای دسترسی به اطلاعات کلیدها می‌توانید وارد پنل فضای ابری آروان شوید و از قسمت مدیریت دسترسی‌ها، access key ID و secret key را کپی کنید.

برای آگهی بیش‌تر صفحه‌ی اپلیکیشن ArvanCloudS3 را مطالعه کنید.

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *