آنتی‌ویروس

با اضافه شدن امکان ساخت دامنه‌ی اختصاصی به پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform)، مشتریان این محصول به آسانی می‌توانند درخواست دامنه‌ی اختصاصی خود را ثبت کنند.

مشتریان پلتفرم ویدیوی ابر آروان به محض ورود به این محصول چه در بخش پخش‌زنده و چه در بخش ویدیو زیردامنه‌ی اختصاصی با پسوند پیش‌فرض خواهند داشت:

  • example.arvanvod.ir
  • example.arvanlive.ir

به بیان دیگر هر مشتری پلتفرم ویدیو ابر آروان زیردامنه‌ای مختص خود دارد که بخش اول آن را خود تعیین کرده و بخش دوم آن از عبارت پیش‌فرض arvanvod و arvanlive تشکیل می‌شود. مشتریان به کمک این زیردامنه‌ی اختصاصی ویدیو‌های خود را اشتراک‌گذاری و پخش‌زنده‌ برگزار می‌کنند.

با وجود این برخی مشتریان تمایل دارند به جای استفاده از این زیردامنه از دامنه‌ی اختصاصی خود استفاده کنند و آدرس‌ فایل‌های ویدیو و پخش‌زنده آن‌ها با دامنه اصلی وبسایت‌شان منتشر شود.

پیش‌تر این امکان از طریق ثبت تیکت برای مشتریان فراهم بود. در حال حاضر مشتریان بسته‌های حرفه‌ای و سازمانی می‌توانند در پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان وارد بخش دامنه‌ی اختصاصی شوند و درخواست خود را ثبت کنند.

این مشتریان هم‌چنین می‌توانند وضعیت درخواست خود برای دامنه‌ی اختصاصی را در این بخش مشاهده کنند.

اضافه شدن درخواست دامنه‌ اختصاصی به پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان باعث آسان شدن فرآیند درخواست دامنه اختصاصی برای مشتریان این محصول می‌شود.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *