آروان‌کلاد

آروان‌کلاد در آبان، امکانات جدیدی منتشر کرد که در  ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید. جالب‌ توجه‌ترین ویژگی منتشر شده در این ماه، اضافه شدن ویژگی IPv6 به محصول سرور ابری بود که با استقبال بالایی مواجه شد. ویژگی تازه‌نفس بعدی هوک (Hook) نام دارد که قرار است کمک‌دست شما برای بارگذاری بی‌دردسرتر ویدیوهای‌تان شود.

 

پروتکل نسل شش یا IPv6 در سرورابری

امکان پشتیبانی از IPv6در آبان به محصول سرور ابری اضافه شد. IPv6 نسل جدید پروتکل اینترنتی است که آمده تا جانشین نسل قدیمی‌تر IPv4 شود. IPv6 با ظرفیت آدرس‌دهی ۱۲۸ بیتی محدودیتی در ایجاد IPهای یکتا ندارد و سرعت و امنیت بالاتری نسبت به نسل قدیمی IPv4 ارایه می‌دهد. استفاده از این  ویژگی برای کاربران سرور ابری رایگان است و حتا می‌توانید IPv6 رابه ابرک‌های از قبل ساخته شده‌ی خود اضافه کنید.

 

اضافه شدن هوک به محصول ویدیو

در آبان جاری با اضافه شدن ویژگی هوک به ویدیوی آروان، بارگذاری راحت‌تری را تجربه خواهید کرد. چرا که در مقایسه با قبل، نیازی به بررسی مداوم و دستی نیست و این ویژگی برای شما تمامی بررسی وضعیت‌ها را انجام می دهد؛ از چک کردن وضعیت گرفته تا درخواست IP. اگر به بارگذاری آنی ویدیوها در وب‌سایت‌تان اهمیت می‌دهید حتمن این ویژگی را فعال کنید.

 

اصلاح کانورت‌های عمودی در ویدیوها

در محصول ویدیوی ‌آروان‌کلاد، ویدیوهای افقی بسیار ساده و روان بارگذاری می‌شوند ولی ویدیوهای عمودی مشکل داشتند و بعد از بارگذاری تمامی پیش‌فرض‌ها به‌هم می‌ریخت. در به‌روزرسانی جدید می‌توانید نوع بارگذاری عمودی یا افقی را خودتان انتخاب کنید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *