ابر آٰروان در دی ۱۴۰۰

در بهمن ۱۴۰۱، امکان انتقال دامنه به حساب کاربری دیگر و صفحات اختصاصی DDoS Protection به شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) اضافه شد. به‌علاوه با اضافه شدن پروکسی لایه ۴ به این محصول امکان پشتیبانی شبکه توزیع محتوا از پروتکل‌های FTP و SSH فراهم شد.

فراهم شدن امکان کسب درآمد مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) از پخش تبلیغات آژانس‌های تبلیغاتی از دیگر تغییرات محصولات ابر آروان در ماه گذشته بود.

 

اضافه شدن امکان انتقال دامنه از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر

در ماهی که گذشت امکان انتقال دامنه از یک حساب کاربری به حساب کاربری دیگر به پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان اضافه شد.

پیش از اضافه شدن این امکان جدید، مشتریان با ثبت تیکت و تعامل با پشتیبانی ابر آروان دامنه‌ی خود را به حساب کاربری دیگر منتقل می‌کردند. امکان انتقال دامنه از طریق پنل شبکه توزیع محتوا، مکاتبه با پشتیبانی را از این فرآیند حذف و کار کاربران را آسان‌تر می‌کند.

برای انتقال دامنه از طریق پنل شبکه توزیع محتوا، کافی است پس از ورود به پنل و انتخاب دامنه‌ی مورد نظر خود، از نوار سمت چپ صفحه‌ی پیشخان، روی «جا‌به‌جایی دامنه» کلیک کنید. در صفحه‌ی باز شده «شناسه‌ی حساب کاربری مقصد» را که دریافت‌ کننده‌ی دامنه در اختیار شما قرار داده است وارد و درخواست را ارسال کنید.

 

فراهم شدن امکان استفاده از صفحات اختصاصی برای سرویس DDoS Protection

از دیگر تغییرات بهمن ۱۴۰۱ می‌توان به اضافه شدن صفحه‌ی اختصاصی چالش Captcha و JavaScript سرویس DDoS Protection به صفحات اختصاصی شبکه توزیع محتوا (CDN) ابر آروان اشاره کرد.

مشتریان شبکه توزیع محتوا ابر آروان با این امکان جدید می‌توانند صفحه‌ی اختصاصی و شخصی‌سازی‌ شده‌ی خود را برای چالش‌ Captcha و JavaScript سرویس DDoS Protection داشته باشند.

نمایش چالش یا خطا مطابق با طراحی و UI/UX مزیت صفحات اختصاصی وب‌سایت است؛ برای بهبود تجربه‌ی کاربری می‌توان صفحه‌ی خطا یا چالش را با لوگو و طراحی متناسب با وب‌سایت نمایش داد.

 

اضافه شدن پروکسی لایه ۴؛ پشتیبانی CDN ابر آروان از پروتکل‌های FTP و SSH

شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) با اضافه شدن پروکسی لایه‌‌ی ۴، از پروتکل‌های Non-Web نیز پشتیبانی می‌کند.

اضافه شدن پروکسی لایه‌ی ۴ سبب می‌شود دامنه‌ی بزرگ‌تری از سرویس‌ها از مزایای CDN آروان بهره‌ ببرند.این در حالی است که پیش‌تر تنها سرویس‌هایی که از پروتکل Web (HTTP و HTTPS) استفاده می‌کردند قادر به استفاده از مزایای شبکه توزیع محتوا ابر آروان بودند.

با این امکان جدید می‌توان پروتکل‌های Non-Web مانند ایمیل، SSH ،FTP و بازی‌ها که از طریق پروتکل TCP ارتباط برقرار می‌کنند را در آروان مسیریابی و امن کرد.

 

تسهیل درآمدزایی مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی

برای آسان و بیش‌تر شدن کسب درآمد مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان از پخش تبلیغات، همکاری ابر آروان با آژانس‌های تبلیغاتی آغاز شد.

مشتریان سرویس VOD پلتفرم ویدیو ابر آروان که پیش‌تر با قراردادهای شخصی اقدام به پخش تبلیغات در ویدیوهای خود می‌کردند، حالا می‌توانند با فعال کردن تبلیغات از طریق همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی نیز کسب درآمد کنند.

از مزایای تبلیغات در همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی می‌توان به نیاز نداشتن به عقد قرارداد از سوی مشتریان برای پخش محتوای تبلیغاتی و پخش تبلیغات بدون نیاز به بارگذاری و کانفیگ تبلیغ اشاره کرد.

به‌علاوه این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از تعداد کلیک و میزان تعامل (Impression) تبلیغ هر کانال ویدیو گزارش دریافت کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *