آنتی‌ویروس

با اضافه شدن پروکسی لایه‌‌ی ۴، شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) از پروتکل‌های Non-Web نیز پشتیبانی می‌کند.

پیش‌تر هر سرویسی که از پروتکل Web (HTTP و HTTPS) استفاده می‌کرد می‌توانست از مزایای شبکه توزیع محتوا ابر آروان استفاده کند. با اضافه شدن پروکسی لایه‌ی ۴ دامنه‌ی بزرگ‌تری از سرویس‌ها می‌توانند از مزایای CDN آروان بهره‌ ببرند.

در حال حاضر شبکه توزیع محتوا ابر آروان از هر سرویسی که TCP Base باشد نیز پشتیبانی می‌کند؛ به بیان دیگر با این امکان جدید می‌توان پروتکل‌های Non-Web مانند ایمیل، SSH ،FTP و بازی‌ها که از طریق پروتکل TCP ارتباط برقرار می‌کنند را در آروان مسیریابی و امن کرد.

پروکسی لایه ۴ ابر آروان، به تامین امنیت و شتاب‌دهی اپلیکیشن‌های مبتنی بر TCP کمک می‌کند. با این قابلیت آدرس سرورهای اصلی پنهان و از این طریق اپلیکیشن در برابر حملات DDoS محافظت می‌شود. هم چنین امکان استفاده از فایروال، لود بالانسینگ و مانیتورینگ نیز با این قابلیت وجود دارد.

ابر آروان هنگام ایجاد یک اپلیکیشن پروکسی لایه ۴، یک IP از مجموعه IPهای خود به آن اختصاص می‌دهد. به‌علاوه این امکان وجود دارد برای استفاده از IP دل‌خواه‌تان، آن را به آروان منتقل کنید. پس از مهاجرت، آروان IP اختصاصی شما را در قالب Anycast ادورتایز و آن را به شکل اختصاصی برای وب‌سایت و اپلیکیشن‌های شما استفاده می‌کند.

برای ساخت اپلیکیشن جدید بر پایه‌ی پروکسی لایه‌ی ۴ کافی است پس از ورود به پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان، دامنه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید، از زیر منوهای امنیت، پروکسی لایه ۴ را انتخاب کنید و اپلیکیشن خود رو بسازید. پس از ثبت اپلیکیشن خود در پنل ابر آروان برای فعال سازی آن لازم است که با پشتیبانی آروان در ارتباط باشید.

برای اگاهی بیش‌تر صفحه‌ی پروکسی لایه ۴ را مطالعه کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *