ماه بهمن

قابلیت هوش‌ مصنوعی برای نخستین‌بار در آروان به‌کمک مشتریان سرویس ویدیو آمده و قرار است به صاحبان سایت‌ها در افزایش تعداد بازدید و ترافیک سایت یاری رساند. افزونه‌ی «ویدیوی پیشنهادی» یا Recommendation، با کمک و همکاری تیم هوش مصنوعی دلفین محقق شده‌ است، تیمی ایرانی که برای توسعه محصولات پیشرو بر پایه هوش مصنوعی گردهم آمده‌اند.

 

آشنایی با سرویس ویدیوی پیشنهادی

سرویس ویدیوی پیشنهادی یا Recommendation نوعی از سرویس شناسایی رفتار کاربر و الگوریتم‌یابی به‌وسیله‌ی هوش مصنوعی است. این ابزار هوش مصنوعی بر اساس اطلاعات هر ویدیو و تحلیل رفتار کاربران در انتخاب و تماشای ویدیوها، ویدیوهای مشابه را برای پخش بعدی، به کاربران پیشنهاد می‌دهد.

 

شیوه‌ی عملکرد این امکان

مشتریان سرویس ویدیو پس از فعال‌کردن امکان «ویدیوی پیشنهادی» روی کانال ویدیویی خود، می‌توانند مشخص کنند که پس از پخش هر ویدیو برای مخاطب، چه ویدیوی مشابهی پیشنهاد شود.

مشخصات هر ویدیو شامل تیتر، تگ‌ها و توضیحاتش با کمک سیستم هوش مصنوعی به الگوریتمی برای شناسایی ویدیوی مناسب «پخش بعدی» می‌رسد و به این ترتیب فهرست پیشنهادی با یک پنجره در زیر ویدیوی فعلی به نمایش درمی‌آید.

ویدیوی پیشنهادی

ویدیوی پیشنهادی

سرویس ویدیوی پیشنهادی در بالا بردن بازدیدها و ترافیک سایت بسیار موثر است؛ از این رو استفاده از آن را به کسب‌‌وکارهای ویدیویی بسیار توصیه می‌کنیم. مشتریان پلن‌های رشد، حرفه‌ای و سازمانی می‌توانند تا پایان شهریور از این امکان به‌طور رایگان بهره‌مند شوند.

 

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ در “رونمایی از امکان Recommendation در سرویس ویدیو”

  • Avatar for حسن حسین زاده
    حسن حسین زاده
    ۸ مهر ۱۴۰۲ در۲:۴۰ ب٫ظ

    با سلام
    لطفا در مورد استفاده از سرویس های مناسب بیمارستانی و همچنین مزیت سرویس ها اطلاع رسانی فرمایید
    باسپاس

    • Avatar for آروان
      آروان
      ۱۰ مهر ۱۴۰۲ در۶:۴۷ ب٫ظ

      درود حسن عزیز
      ممنون از پیشنهادتون. حتمن تلاش می‌کنیم در این‌ مورد هم اطلاع‌رسانی داشته باشیم.