بزرگترین کتابخانه ایرانی فایل های CSS، کدهای javascript و فونت های فارسی به همت و پشتیبانی ابر آروان به آدرسhttps://lib.arvancloud.ir راه اندازی شد. این کتابخانه ۳۳ هزار و ۵۱۶ نسخه مختلف از مجموع نزدیک به ۲ هزار کتابخانه عمومی را در اختیار کاربران سراسر جهان قرار می دهد. مجموع فایل های پوشش داده شده در این کتابخانه بالغ بر ۲,۵۴۰,۴۳۴ مختلف می باشد.


کلیه محتوای ذکر شده در شبکه توزیع محتوا (CDN) ابر آروان توزیع شده است و این برای اولین بار است که توسعه دهندگان ایرانی می توانند به صورت رایگان ازمحتوای آزاد اینترنتی به صورتی پر سرعت و توزیع شده در تمام نقاط جهان (از جمله چندین نقطه متعدد داخل ایران) استفاده نمایند.


هدف اجرای این کتابخانه عظیم، گسترش امن و سریع وب فارسی است، امیدواریم شما نیز پس از استفاده از نسخه آزمایشی این کتابخانه با بیان نظرات خود ما را در ارتقاء و تکمیل آن یاری نمایید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ در “رونمایی از بزرگترین کتابخانه ایرانی فایل های CSS، کدهای javascript و فونت های فارسی”

  • Avatar for Keihan
    Keihan
    ۸ فروردین ۱۳۹۹ در۱۱:۵۰ ب٫ظ

    سلام من وب سایت ندارم یه سری فایل بازی بر پایه html طراحی کردم . میخواستم بدونم میتونم فایل اچ تی ام ال و js و css و فایل های ضمیمه رو در داخل cdn ابری قرار بدم تا از طریق اپ اندروید به صورت آنلاین دسترسی داشته باشم ؟

  • Avatar for رضا
    رضا
    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در۱۰:۴۱ ب٫ظ

    سلام، لینک کتابخانه ی katex خرابه