کانورت ویدیو

در ماهی که گذشت آروان‌کلاد محصولات و امکانات جدیدی منتشر کرد که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. فضای ابری با ارایه‌ی ویژگی‌های جدید نسخه‌نگاری و چرخه‌ی عمر، پشتیبان‌گیری از داده‌ها و فایل‌ها را به سطحی جدید ارتقا داد. هم‌چنین برای سهولت و سرعت بیش‌تر در API Call، اکسپورتر اختصاصی آروان‌کلاد را عرضه کرده‌ایم که از API های CDN نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه، سرور ابری برای پشتیبان‌گیری از ابرک‌ها با معماری جدیدی حاضر شده که به شما برای استفاده‌ی هرچه بهینه‌تر کمک می‌کند.

 

نسخه‌نگاری و چرخه‌ی عمر در محصول فضای ابری

Versioning و Life Sycle دو ویژگی جدید و مجزایی هستند که در آذر به فضای ابری آروان‌کلاد اضافه شدند تا پشتیبان‌گیری کارآمدتری را تجربه کنید. نسخه‌نگاری توانایی ساخت و نگه‌داری چند نسخه‌ از یک فایل را به شما می‌دهد و امکان کنترل و بررسی تغییرات فایل‌های صندوقچه را فراهم می‌سازد. چرخه‌ی عمر نیز ویژگی جالب توجه بعدی است که با استفاده از آن می‌توانید برای هر فایل زمان مشخصی تعیین کنید و فایل‌ها به‌شکل خودکار پس از آن بازه‌ی زمانی پاک می‌شوند.

 

ارایه‌ی نسخه‌ی جدید اکسپورتر اختصاصی آروان‌کلاد

نسخه جدید Exporter آروان‌کلاد بهینه‌سازی شده با محصول فضای ابری و CDN، در ماه گذشته منتشر شد. این نسخه‌ی جدید امکان شخصی‌سازی و صرفه‌جویی در زمان را برای کاربران این محصولات فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها، Exporter آروان‌کلاد را به ابزاری قدرتمند برای مانیتورینگ تبدیل می‌کند. اکسپورترها پس از دریافت اطلاعات از API آروان‌کلاد، آن‌ها را پردازش می‌کنند و سپس در قالب داده‌هایی با مانیتورینگ اختصاصی برای هر کاربر ارایه می‌دهند. Exporter آروان‌کلاد در گیت‌لب آروان دردسترس است.

هم‌چنین امکان مرتب‌سازی و فیلتر پیشرفته در صفحه‌ی لیست دامنه‌ها به‌تازگی به CDN اضافه شده اند. با این ویژگی جدید پیدا کردن و مدیریت دامنه‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است.

 

ویژگی پشتیبان‌گیری (Backup) با معماری جدید به سرور ابری اضافه شد

در معماری جدید شیوه‌ی پشتیبان‌گیری دچار تغییراتی شده است: به عنوان مثال بکاپ‌ها در کلاستر ذخیره‌سازی مجزا ذخیره می‌شوند. نسخه‌های بکاپ ابرک‌ها به‌شکل خودکار و هفتگی گرفته می‌شوند. هم‌چنین می‌توانید نسخه‌ی بکاپ‌های خود را به فضای ابری آروان نیز انتقال دهید. در ادامه‌ی تغییرات محصول فضای ابری، رابط کاربری بهبود پیدا کرده و تعدادی از باگ‌های جزیی رفع شده‌اند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *