آروان‌کلاد

ابر آروان برای دریافت بازخورد دقیق‌تر از مراحل پشتیبانی خود و افزایش رضایت مشتریان، شیوه‌ی سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی را بهبود داده است.

با این تغییر، از این پس مشتریان می‌توانند به‌محض دریافت نخستین پاسخ یا در هر مرحله‌ای از فرآیند حل مساله، میزان رضایت خود از پشتیبانی را اعلام کنند تا تیم پشتیبانی ابر آروان اطلاعات دقیق‌تر و درلحظه‌ای از میزان رضایت مشتریان در اختیار داشته باشند و در بهبود خدمات پشتیبانی آن را به‌کار بگیرند.

پیش ‌از این، میزان رضایت مشتریان از پشتیبانی ابر آروان، ۲۴ ساعت پس از بسته شدن تیکت سنجیده می‌شد. برای نمونه اگر کاربری ساعت ۱۲ ظهر تیکت ثبت می‌کرد و  در همان زمان اولین پاسخ را از پشتیبانی ابر آروان دریافت می‌کرد، ۲۴ ساعت بعد فرم نظرسنجی برای او باز می‌شد که میزان مشارکت مشتریان در ثبت بازخورد را کاهش می‌داد.

یا در مواردی با گذشت ۲۴ ساعت از پاسخ پشتیبانی و شرکت کاربر در نظرسنجی، تیکت درحالی بسته می‌شد که مشکل کاربر هنوز برطرف نشده بود. کاربر در این شرایط ناچار بود حل مساله را در تیکت جدیدی ادامه دهد و بازخورد گرفته شده در مرحله‌ی قبلی نمی‌توانست مصداق دقیقی از رضایت یا نارضایتی مشتریان باشد.

ابر آروان برای برطرف کردن این مشکل، در کنار ایجاد امکان دریافت میزان رضایت مشتریان در هر مرحله از مکاتبه، تیکت‌های بسته نشده از سوی کاربر را به‌جای ۲۴ ساعت،  ۷۲ ساعت پس از اولین پاسخ به کاربر خواهد بست تا از فرآیندهای تکراری در حل مساله پیش‌گیری کند.

تیم پشتیبانی ابر آروان به‌شکل شبانه‌روزی و در ۷ روز هفته به ارایه‌ی خدمات پشتیبانی فنی به مشتریان می‌پردازد. شما هم می‌توانید با ارسال بازخورد یا پیشنهاد خود به ایمیل support@arvancloud.ir ما را در بهبود بیش‌تر خدمات پشتیبانی یاری دهید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *