امروز انتشار خبر تحریم آروان‌کلاد از سوی اتحادیه‌ی اروپا در حالی اعلام شد که چند ماهی است با ارایه دلایلی فنی و روشن، اتهامات واهی و ادعاهای بی‌اساس مبنی‌بر نقش داشتن در محدودیت یا قطع اینترنت را بارها رد کرده‌ایم.

می‌پذیریم که در جنگ رسانه‌ای در مقابل شایعه‌ها و جعل واقعیت شکست خورده‌ایم و نتوانسته‌ایم از حقانیت خود به‌درستی دفاع کنیم. اتهامات نادرست از طریق رسانه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها، بدون شواهد محکم، آن قدر تکرار شده که امروز مبنایی برای این تحریم ناعادلانه قرار گرفته است. 

اثرپذیری و دنباله‌روی نهادهای اروپایی از این اتهام‌های یک‌طرفه و بی‌اساس، ناامیدکننده است. بدون شک برای احقاق حقوق مادی‌ و معنوی خود به کمک مراجع دارای صلاحیت بین‌المللی اقدام خواهیم کرد. 

علاوه‌بر این، ما مسیرمان را به سمت توسعه محصولات ابری و خدمت به مشتریان خود ادامه خواهیم داد و به عنوان یک استارت‌آپ فناوری بین‌المللی در اکوسیستم فناوری ابری، در کنار سایر ارایه‌دهندگان ابری در سراسر جهان رشد خواهیم کرد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 پاسخ در “واکنش ابر آروان به تحریم اتحادیه اروپا”

  • Avatar for حسین نائینی
    حسین نائینی
    ۲۳ آبان ۱۴۰۱ در۸:۱۱ ب٫ظ

    انصافا متاسفم که قدرت نداشتید از خودتون دفاع کنید!

    اطمینان دارم هیچ کاری نمیتونید برای رفع تحریم انجام بدید!

  • Avatar for مصی
    مصی
    ۲۵ آبان ۱۴۰۱ در۲:۳۵ ب٫ظ

    از صمیم قلبم میخوام که تو این کار سهیم نباشید هیچکدومتون رو نمیشناسم کنجکاوی شناختن هم ندارم فقط نمیخوام سمت غلط باشید رنج مردم رو ببینید فکر منافع نباشید و در پایان خورشید هرگز پشت ابر نمیمونه یه چرخی تو سایتتون زدم شفاف بود کاش همین باشه که میگید کاش همه چی درست بشه کاش آرامش بشه برای همه

  • Avatar for فاضل
    فاضل
    ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در۳:۵۹ ب٫ظ

    ایرانی باشی (یا خاورمیانه ای باشی) و بخوای بزرگ بشی و حرفی برای گفتن داشته باشی، اذیتت می‌کنن. هیچ ربطی هم نداره چه ایدئولوژی و سوگیری داری. روال هم اینه که یه دروغ عامه پسند بهت می‌بندن تا زمینت بزنن (حریم خصوصی، حقوق بشر، دور زدن تحریم‌ها و …) ، ابزارشون هم که رسانه‌ست و هوچی‌های پول‌بگیرشون.
    شک نداریم که آروان مثل همیشه که بهترین بوده، سربلند به مسیر پیشرفت و بزرگ شدن خودش در بازار داخلی و جهانی ادامه خواهد داد. آروان یکی از افتخارهای اکوسیستم زیرساخت ایرانه که حاصل تلاش جوون‌های مستقل ایرانیه، با این سیاسی‌کاری‌ها و چرندیات‌ دروغ زمین نمیخوره.
    در ضمن نشانی‌های ایمیل که در صفحه تماس باما (این صفحه: https://www.arvancloud.ir/fa/contact) گذاشتید با دامین .com هستش، تغییرش بدید به دات ir
    مثل همیشه موفق باشید.

  • Avatar for جلال
    ۱۳ آذر ۱۴۰۱ در۱۲:۴۶ ب٫ظ

    متأسفم که ما ایرانیها حاضریم بخاطر شایعات غیرفنی و بی ارزش که اکثرا از سوی رقبای تجاری مطرح میشه، بهترین کسب و کارهای آنلاین کشور خودمون رو با کمک دشمنانمون نابود کنیم. فرقی هم نمیکنه این کسب و کار آروان کلود باشه یا دیجی کالا یا اسنپ یا هر کسب وکار دیگه که کلی از سمت دولت ضربه خورده و حالا هم به بهانه همکاری با دولت باید از سمت مخالفینش ضربه بخوره.
    نه روش مخالفت با دولت را بلدیم نه روش رقابت در بازار را بلدیم نه اصول جوانمردی را رعایت میکنیم، خودمون هیچ اصول اخلاقی و انسانی را رعایت نمی کنیم، اما همیشه از دولت و حکومت طلبکاریم.
    فقط مایه تأسفه

  • Avatar for Typeo
    ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در۳:۴۶ ب٫ظ

    خیلی ها رو تحریم کردن چون خلاف میلشون بودن
    شما خوبید و دارین به کشور و مردمتون خدمت می کنید پس باید تحریم بشین

  • Avatar for امیر
    امیر
    ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در۲:۱۹ ب٫ظ

    من همیشه برام سوال بود که ارائه سرور چه ربطی به ادعاهای تصمیم گیری این شرکت برای فیلترینگ داره ( این تصمیم رو عمرا به بخش خصوصی نمیسپارن )
    بالاخره رقیب های داخلی شما هم دارن سرور و خدمات ابری رو ارائه میکنن
    چرا به اونا گیر ندادن ؟! :))))

    تنها مطلبی که به ذهن میرسه اینه که رقبای جدیدی پیدا کردین که از یونی کرن شدن یه استارتاپ ایرانی ترس دارن
    اگر اینطور باشه امیدوارم بیشتر از قبل بدرخشید و خدمات ایرانی رو با کیفیت جهانی ارائه کنین

  • Avatar for علی
    علی
    ۲۰ دی ۱۴۰۱ در۱:۲۳ ق٫ظ

    عده ای ایران موندن و ایرانی بودن شما رو دوست ندارن … باور دارم در حق شما ظلم شد و قلبم هر روز از این ماجرا به درد میاد ؛ وقتی پیشرفت اون روز های آروان رو میدیدم با همه ی وجود بهتون افتخار میکردم که جوان هستید ، امیدوارید و تو این کشور دارید کاری می کنید. وقتی توی بلاگ ها و سایت های آمریکایی اسم آروان به چشم میخورد و با غول های دنیا مقایسه میشد غرور انگیز بود ، اما حیف
    عده ای تحمل دیدن پیشرفت فرزند ایرانی رو نداشتند … ای کاش همه چیز به حال آروم و پایدار برمیگشت