سایفرسوییت آروان‌کلاد

شیوه‌ی قیمت‌گذاری پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) از ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ تغییر می‌کند.

درحال‌حاضر هزینه مصرف پلتفرم ویدیو ابر آروان کاملن به‌شکل Pay As You Go محاسبه می‌شود و از ابتدای اردیبهشت هزینه مصرف از پلتفرم ویدیو ابر آروان با بسته‌های قیمت‌گذاری جدید که براساس سه پارامتر ساعت تماشا (Watch time)، ساعت ویدیوی ذخیره شده و ساعت نمایش پخش زنده تنظیم شده‌اند، محاسبه خواهد شد.

باتوجه به تغییراتی که در امکانات بسته‌های مختلف پایه‌، رشد، حرفه‌ای و سازمانی این محصول ایجاد شده است، به مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان توصیه می‌شود از اکنون بسته‌ی مورد نظر خود را برای فعال شدن از ابتدای اردیبهشت، رزرو کنند.

پلتفرم ویدیو ابر آروان محصولی است که از سه سرویس میزبانی ویدیو، پخش زنده و میزبانی صوت ترکیب شده است. پلتفرم ویدیو ابر آروان به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی خود را با چند فرمت و کیفیت بر بستری امن و نامحدود قرار دهید و آن را به شکل زنده یا ذخیرهشده در اختیار کاربران‌تان بگذارید.

این محصول در ۴ بسته‌ی پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی عرضه می‌شود و قیمت‌گذاری آن بر اساس پارامترهایی چون ساعت تماشا (Watch Time)، ساعت پخش زنده و ساعت ویدیو قرار گرفته بر بستر فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. دسترسی به سایر امکانات پلتفرم ویدیو مانند دامنه‌ی اختصاصی، کیفیت پخش، افزودن تبلیغات، استفاده از امکانات پخش زنده و … با توجه به بسته‌ی انتخابی شما تغییر خواهد کرد. 

بسته‌های این محصول ۴ سطح دارند و با توجه به نیاز و اندازه کسب‌وکار شما، می‌توانید مخاطب پلتفرم ویدیو آروان باشید. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید یا برای انتشار ویدیوهای شخصی خود نیازمند بستری امن و در دسترس هستید، بسته‌ی پایه میزبانی ویدیو برایتان مفید خواهد بود. شما می‌توانید با فعال‌سازی این بسته تا سقف ۵ ساعت ویدیو در فضای ذخیره‌سازی نگهداری کنید و از  ۱۰۰ ساعت تماشای ویدیو رایگان و امکان دریافت لینک امن بهره‌مند شوید. در این بسته امکان استفاده از پخش زنده‌ی رایگان برای شما فراهم نخواهد بود اما می‌توانید از آن به شکل PAYG استفاده کنید و هم‌چنین به امکاناتی مانند مخزن تبلیغاتی آروان و میزبانی صوتی به رایگان دسترسی داشته باشید. 

کاربرانی که به تازگی کسب‌وکار ویدیویی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و محتوای ویدیویی آن‌ها برای نگهداری و انتشار کم‌تر از ۱۰۰ ساعت است، می‌توانند از بسته‌ی رشد پلتفرم ویدیو استفاده کنند. در این بسته علاوه بر ۲ هزار ساعت تماشای ویدیو و امکانات بسته‌ی پایه، می‌توانید از تبدیل هم‌زمان ویدیو به شکل نامحدود، ۱۰ ساعت پخش زنده‌ و ۱۰ دقیقه ماشین زمان بهره‌مند شوید و در ازای آن ماهانه ۴۹۰ هزار تومان بپردازید. 

بسته‌ی حرفه‌ای برای کسب‌وکارهای بزرگی که حجم محتوای ویدیویی و یا ساعت تماشای بالایی دارند، به صرفه خواهد بود چرا که منابع آن بیش از ۶۵٪ ارزان‌تر از  شیوه‌ی Pay as You Go در نظر گرفته شده است. در بسته‌ی حرفه‌ای به‌جز امکانات بسته‌ی رشد، فضای ذخیره‌سازی هزار ساعت ویدیو، ۲۰ هزار ساعت زمان تماشا، ۳۰ دقیقه ماشین زمان و ۱۰۰ ساعت پخش زنده در اختیار خواهید داشت. 

مهم‌ترین ویژگی بسته‌ی سازمانی برخورداری از فضای ذخیره‌سازی، ساعت تماشا، تبدیل هم‌زمان و امکان پخش زنده‌ی نامحدود در بالاترین سطح است که برای سرویس‌دهندگان محتوای ویدیویی، شرکت‌های IPTV و کسب‌وکارهای بزرگی که سرویس مبتنی بر ویدیو ارایه می‌دهند در نظر گرفته شده است. برای فعال‌سازی این بسته و آگاهی از قیمت آن با بخش فروش آروان تماس بگیرید. 

 

بسته‌های پلتفرم ویدیو ابر آروان 

در جدول زیر می‌توانید آخرین جزییات بسته‌های پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی پلتفرم ویدیو ابر آروان را مشاهده کنید.

باتوجه به نکات مهمی که در قیمت‌گذاری پلتفرم ویدیو ابر آروان به‌لحاظ شیوه‌ی استفاده از بسته‌ها، شیوه محاسبه Pay As You Go، مقایسه قیمت‌ها در گذشته و امروز و مصرف مازاد وجود دارد، توصیه می‌شود پیش از خرید این نکات و مفاهیم را مطالعه کنید.

 

مقایسه با سایر ارایه‌دهندگان 

مقایسه هزینه‌های پلتفرم ویدیو ابر آروان و دو ارایه‌دهنده‌ی بزرگ این محصول یعنی کلودفلر و Kaltura را می‌توانید در جدول زیر ببینید. ابر آروان علاوه بر امکانات متنوعی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در مواردی مانند هر ساعت تماشای پخش زنده و استریم، هر ساعت تماشای ویدیو و فضای ذخیره‌سازی به ازای هر ساعت ویدیو از دو ارایه‌دهنده‌ی دیگر ارزان‌تر است.

  ابر آروان  cloudflare Kaltura 
افزودن تبلیغات       
واترمارک پخش زنده       
بازنمایش (Catchup)       
چندزبانگی (دوبله)       
گزارش‌های پیشرفته       
هر ساعت تماشای پخش زنده  و استریم  ۰۵۱۶.$  پخش زنده ندارد  ۱ $ 
هر ساعت تماشای ویدیو  ۰.۰۱۶ $  ۰.۰۶ $  ۰.۱۷ $ 
پردازش ویدیو به ازای هر یک ساعت ۰  ۰  ۲.۲۵ $ 
فضای ذخیره سازی به ازای هرساعت ویدیو 

 

۰.۱ $  ۰.۳ $  ۰.۶۶ $ 

برای آگاهی از جزییات بیش‌تر و راه‌اندازی این سرویس، صفحه قیمت‌گذاری پلتفرم ویدیو ابر آروان را ببینید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 پاسخ در “تغییر شیوه‌ی قیمت‌گذاری پلتفرم ویدیو ابر آروان ”

  • Avatar for هادی رحمتی
    ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در۰:۰۸ ق٫ظ

    به نظر من به جای این تغییرات یه لینک بزارید که ویدیو غیر قابل دانلود بشه تا حدودی مثل ویکامو

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۱۵ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۷ ق٫ظ

      سلام هادی جان. ممنون از نظری که نوشتید. حتمن به تیم مربوطه منتقل می‌کنیم.

    • Avatar for مریم
      مریم
      ۲۴ تیر ۱۴۰۰ در۱۰:۵۶ ق٫ظ

      دقیقا! واقعا لازمه

    • Avatar for ستاره مقاری
      ستاره مقاری
      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در۲:۰۱ ب٫ظ

      سلام هادی و ممنون بابت دیدگاهت. پلتفرم ویدیو آروان از دانلود غیرمجاز ویدیو بصورت پیش‌فرض جلوگیری می‌کنه. موفق باشی

  • Avatar for امیرحسین
    امیرحسین
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در۸:۵۴ ق٫ظ

    با سلام.
    لطفن ویژگی های زیر رو به پنل ویدیو اصافه کنید
    – امکان کپی کردن یا انتقال ویدیوها از یک کانال به کانال دیگه
    – قابلیت re-generate کردن لینک های هر مدیا، تا درصورت نیاز بتونیم لینک‌ها رو بدون آپلود مجدد تغییر بدیم
    – اگر استباه نکنم ذخیره‌ی خودکار روی پنل قبلی بود ولی الان باید بشینیم ببینیم کی تموم آپلود تموم میشه و بعد ذخیره رو بزنیم تا وارد مرحله بعد بشیم
    با تشکر

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در۹:۰۳ ب٫ظ

      امیرحسین جان سلام. ممنون که برامون نوشتی. به تیم ویدیو منتقل می‌کنیم نظرات شما رو.

    • Avatar for ستاره مقاری
      ستاره مقاری
      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در۲:۱۴ ب٫ظ

      سلام امیرحسین. مواردی که درخواست کردی رو دریافت کردیم و درحال بررسی‌شون هستیم. درمورد قسمت ذخیره کردن ویدیو در حال بارگذاری نکته‌ای که وجود داره این هست که در نسخه‌ی جدید ویدیو آروان شما امکان آپلود همزمان چندین فایل رو دارید و برای همین ذخیره کردن هرکدام از فایل ها بصورت جداگانه باید توسط شما تایید و ثبت بشه. اما اگر فایلی رو آپلود کردید و گزینه‌ی ذخیره رو برای اون فایل نزدید، فایل بصورت خودکار به بخش ‘فایل‌های موقت’ منتقل می‌شه و از اونجا میتونید فایل ویدیو خودتون رو هر زمان که خواستید ذخیره کنید. موفق باشید

  • Avatar for منصور رخشان
    منصور رخشان
    ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ در۸:۱۷ ق٫ظ

    سلام
    بین پلن رشد و پلن حرفه‌ای هم از نظر قیمتی و هم از نظر پارامتارها، فاصله بسیار زیاده و واقعاً باید یه پلن دیگه بین این دو قرار بگیره، برای مثال منی که فقط به 2 برابر فضای ذخیره سازی پلن رشد احتیاج دارم چرا باید 10 برابر هزینه کنم و پلن حرفه‌ای رو خریداری کنم؟ پلن بندی خیلی غیر منطقیه.

    • Avatar for ستاره مقاری
      ستاره مقاری
      ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در۱:۵۶ ب٫ظ

      سلام منصور و ممنون بابت دیدگاهت. پلن‌های قیمت ‌گذاری طوری طراحی شده‌اند که شما می‌تونید هر کدوم از این پلن‌ها رو به‌عنوان پایه مصرف خودتون انتخاب کنید و مازاد اون رو به‌شکل PAYG پرداخت کنید.
      اگر هر سوالی درباره نحوه محاسبه مصرف اکانت‌تون دارید، می‌تونید با همکاران ما تماس بگیرید تا کامل راهنمایی‌تون کنیم.
      موفق باشید.

  • Avatar for سعید
    سعید
    ۷ آبان ۱۴۰۱ در۴:۲۸ ق٫ظ

    سلام، امکان تبدیل همزمان در پنل رشد هست؟

    • Avatar for آروان
      ۹ آبان ۱۴۰۱ در۱۲:۴۴ ب٫ظ

      درود سعید جان
      وقت‌تون بخیر.
      همون‌طور که در بخش محصولات وب‌سایت ابر آروان اعلام شده در بسته‌ی رشد پلتفرم ویدیو امکان تبدیل هم‌زمان به‌شکل نامحدود وجود دارد.