کانورت ویدیو

شهریور ۱۴۰۲ با امکانات و به‌روزرسانی‌‎هایش ماه سودمندی برای صاحبان وب‌سایت‌های ویدیویی و موزیک بود؛ چرا که با امکان ویدیوی پیشنهادی، آمار بازدید و ترافیک سایت را می‌توانند افزایش دهند. به‌علاوه، دو قابلیت جدید محصول فضای ابری نیز برای هرچه راحت‌تر و دسترس پذیرتر بودن ذخیره فایل‌ها در فضای ابری آماده‌ی کمک است.

در این ماه ظاهر و حال‌وهوای پنل کاربری هم بهبود پیدا کرد؛ از جمله تغییر و بهبود ظاهری امکان IAM، تغییر فونت پنل و صفحه‌ی جدید برای تنظیمات کانال ویدیویی.

 

رونمایی از امکان Recommendation در سرویس ویدیو

در ابتدای شهریور امکان ویدیوی پیشنهادی منتشر شد؛ امکان جدیدی که با تحلیل رفتار کاربران و اطلاعات ویدیوها، ویدیوی مناسب پخش بعدی را به بیننده پیشنهاد می‌دهد. Recommendation این کار را به کمک هوش مصنوعی انجام می‌دهد. با استفاده از امکان ویدیوی پیشنهادی در کسب‌وکارتان، ترافیک سایت و بازدید آن را افزایش دهید.

 

همانندسازی فایل‌ها

از دیگر تغییرات و امکاناتی که در شهریور ۱۴۰۲ در اختیار مشتریان آروان‌کلاد قرار گرفت، امکان همانندسازی فایل‌های فضای ابری بود. این قابلیت با ایجاد یک کپی از آبجکت شما در منطقه‌ای متفاوت از آبجکت اصلی، داده‌های شما را حفظ می‎‌کند و میزان احتمال از بین رفتن داده‌ها را درصد درخور توجهی کاهش می‌دهد. با فعال کردن این قابلیت روی سایت‌های خود، بالاترین دسترسی‌پذیری را به کاربران‌تان هدیه می‌دهید.

 

نقطه‌ی دسترسی

نقطه دسترسی یا Access Point امکان جدید تیم فضای ابری آروان‌کلاد است که به‌سبب ویژگی‌های خاص خود با بالاترین سرعت، بیش‌ترین دسترسی‌پذیری را برای کاربر فراهم می‌کند. نقطه‌دسترسی دامنه‌ی هر دو صندوقچه شما در دو مکان مختلف را یکی می‌کند و یک دامنه و URL یکتا تحویل می‎‌دهد.

 

پروکسی

امکان پروکسی لایه‌ی چهار برای مشتریان محصول CDN آروان‌کلاد امکان جدیدی نیست؛ اما در ماه گذشته مانیتورینگ و امکان گزارش‌گیری از این پروکسی فراهم شد. این نوع پروکسی مسیریابی و ایمن‌سازی پروتکل‌های Non-web مانند ایمیل را انجام می‌دهد. جزییات بیش‌تر درباره گزارش‌های این لاگ و مزایای پروکسی لایه‌ی چهار را این‌جا بخوانید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *