آروان‌کلاد

محصول سرور ابری آروان (Cloud Server) امکان دانلود Backup ابرک‌ها، هم‌چنین امکان بارگذاری آن روی فضای ابری آروان، آمازون و دیجیتال‌اوشن را فراهم کرد.

با قابلیت جدید دانلود Backup و بارگذاری آن روی فضای ابری مشتریان می‌توانند بدون دغدغه از ابرک‌های خود Backup بگیرند.

دانلود فایل Backup ابرک‌ها

مشتریانی که نیاز به فایل Backup ابرک خود داشته باشند می‌توانند با استفاده از امکان دانلود فایل Backup، نسخه‌ی خام آن را با پسوند RAW دانلود کنند.

برای دانلود فایل Backup ابرک‌ کافی‌ است در منوی عملیات روی دکمه‌ی دانلود کلیک کرد. این فرآیند معمولن چند ساعت طول می‌کشد.

بارگذاری بکاپ ابرک روی فضای ابری آروان، آمازون و دیجیتال‌اوشن

در کنار Backup فوری و دانلود فایل بکاپ، این امکان برای مشتریان محصول سرور ابری فراهم شده است تا فایل بکاپ ابرک خود را در فضای ابری آروان (Object Storage) بارگذاری کنند.

هم‌چنین مشتریانی که قصد نگه‌داری فایل بکاپ خود را در جایی غیر از زیرساخت ابر آروان را داشته باشند این امکان ایجاد شده تا فایل Backup خود را در فضای ابری آمازون یا دیجیتال اوشن بارگذاری کنند.

برای بارگذاری بک‌آپ روی فضای ابری کافی است مشتریان پس از انتخاب فایل مورد نظر خود در منوی «عملیات» روی دکمه‌ی «آپلود روی Object Storage» کلیک کنند. سپس پارامترهای Access Key، Secret Key و EndPoint URL مربوط به فضای آبجکت استوریج خود را از سرویس‌دهنده‌شان دریافت و در این قسمت وارد کنند.

برای آگاهی بیش‌تر صفحه‌ی مدیریت بکاپ را مطالعه کنید.

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *