قیمت محصول رایانش ابری آروان متاثر از افزایش قیمت دلار و تاثیرات جهانی کرونا بر قیمت تجهیزات سخت‌افزاری افزایش می‌یابد. این افزایش قیمت در بخش‌های مختلف متغیر است اما به‌طور میانگین، حدود ۵۰درصد هزینه‌ی سرورهای ابری را افزایش می‌دهد. این تغییر قیمت از ابتدای مهر، اعمال خواهد شد.

با این به‌روزرسانی جدید قیمت‌ها، درآمد ابر آروان نه تنها افزایش پیدا نمی‌کند که با افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت دلار و بی‌ثباتی آن، مجموع سود شرکت با کاهش نیز همراه خواهد بود.

اما ابر آروان با توجه به وضعیت اقتصادی کلی که دامن‌گیر بیش‌تر کسب‌وکارهاست، تلاش کرده است تا کم‌ترین افزایش قیمت ممکن را در این به‌روزرسانی لحاظ کند.

هشت محصول ابر آروان که وابستگی کم‌تری به نوسانات ارزی دارند، شامل شبکه‌ی توزیع محتوا یا CDN، امنیت ابری، DNS ابری، پلتفرم ویدیو، پلتفرم صدا، پخش زنده و تبلیغات ویدیویی بدون هیچ افزایش قیمتی باقی می‌مانند.

محصول رایانش ابری آروان که وابسته به تامین تجهیزات زیرساختی است و مستقیم از نوسانات ارز تاثیر می‌گیرد، به‌رغم افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت دلار از ابتدای سال تاکنون، با حدود ۵۰درصد افزایش قیمت در اختیار کاربران خواهد بود.

به‌علاوه محصول پلتفرم ابری یا PaaS ابر آروان که از زیرساخت رایانش ابری آروان استفاده می‌کند نیز به همین نسبت افزایش قیمت خواهد داشت.

اطلاعات کامل درباره‌ی قیمت محصولات ابر آروان را می‌توانید این‌جا ببینید.

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 پاسخ در “به‌روزرسانی قیمت محصول رایانش ابری آروان”

  • Avatar for سجاد یوسفی
    سجاد یوسفی
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ در۵:۵۶ ب٫ظ

    سلام، بنظر من مهمترین حسن آروان همین شفافیت و صداقت در کسب کار است، اینکه شفاف و بی لفافه را اعلام میکنید خیلی خیلی بهتر از این است تا مثل برخی سرویس دهنده ها قیمت ها را در لایه های محاسباتی مخفی میکنند، امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشید

  • Avatar for سجاد
    سجاد
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ در۵:۵۸ ب٫ظ

    سلام، بنظر من مهمترین حسن آروان همین شفافیت و صداقت در کسب کار است، اینکه شفاف و بی لفافه عدد 50 درصد افزایش را اعلام میکنید خیلی خیلی بهتر از این است تا مثل برخی سرویس دهنده ها قیمت ها را در لایه های محاسباتی مخفی میکنند، امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشید

  • Avatar for علی ایماندوست
    علی ایماندوست
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ در۵:۱۶ ب٫ظ

    سلام لطفا فضای اشتراکی ابری ارایه بدین
    لطفا هاست ویندوز و لینوکس ارایه بدین
    ما اکثر به یک گیگ رم و یک کور سی پی بیشتر نیاز نداریم به شرط اینکه پردازش های سرور رو شما تامین کنید و به با استفاده از ایزولاسیون سرور های ابری مشترک ارایه بدین