آروان‌کلاد

ابر آروان از آغاز کمپین نفس[1] در کنار سایر کسب‌وکارهای داوطلب در بخش خصوصی قرار گرفت تا به سهم خود به نیازهای زیرساختی وب‌سایت‌ها در مقابله با کرونا پاسخ دهد. تا به این لحظه، ۱۶ مجموعه مرتبط با کرونا، از زیرساخت ابری آروان شامل پلتفرم ویدیو و پخش زنده، شبکه‌ی توزیع محتوا یا CDN و رایانش ابری به رایگان استفاده کرده‌اند؛۱۳ مجموعه‌ی آموزشی، یک وب‌سایت گردآوری کمک‌های مردمی و دو مرجع رسمی اطلاع‌رسانی درباره‌ی کرونا از آن جمله‌آند. ارزش ریالی مشارکت ابر آروان تا پایان فروردین بیش از یک میلیارد ریال شده است.

 

استفاده‌ی نامحدود دو مرجع رسمی اطلاع‌رسانی درباره‌ی ویروس کرونا

با حضور دو مرجع رسمی آنلاین برای اطلاع‌رسانی درباره‌ی ویروس کرونا و حجم بالای کاربران این وب‌سایت‌ها بستر ابری آروان به‌شکل نامحدود در اختیار سامانه آموزش آنلاین سازمان نظام پزشکی به نشانی https://corona.ir و سامانه و اپلیکشن ماسک به نشانی https://mask.ir قرار گرفت تا توان پاسخ‌گویی به این حجم درخواست بدون مشکل فراهم باشد.

  

استفاده‌ی رایگان ۲ ماهه از زیرساخت پلتفرم ویدیو و پخش زنده

با حذف کلاس‌های آموزش فیزیکی و لغو رویدادها پس از حضور کرونا، نیاز جدی برای آموزش آنلاین و برگزاری وبینارها شکل گرفت. در پاسخ به این نیاز، ابر آروان به مدت ۲ ماه به موسسات آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس، هم‌چنین بسترهای آنلاین آموزشی متقاضی، به رایگان سرویس داد. این بازه‌ی زمانی از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۹ به پایان رسید.

 

محصولات خانواده‌ی ویدیو بدون افزایش قیمت در سال جدید

با توجه به پرکاربرد بودن زیرساخت ویدیویی ابر آروان در این موقعیت، در به‌روزرسانی قیمت‌ها در سال ۹۹، ابر آروان هیچ افزایش قیمتی برای محصولات خانواده‌ی ویدیو قایل نشد. پلتفرم ویدیو ابر آروان ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان نیز دارد.

سرویس‌دهی رایگان به وب‌سایت مهربانانه

با آغاز کمپین‌های مشارکتی برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمان و کمک به کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا در وب‌سایت مهربانانه، سرویس‌گیری این سایت بر بستر ابر آروان رایگان شد.

 

افزایش بازه‌ی رایگان محصول CDN برای حمایت بیش‌تر از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک

بازه‌ی رایگان استفاده از CDN‏ ابر آروان تا ۲.۵ برابر افزایش داده شد؛ ‌‏۵۰ گیگابایت ترافیک و ۱ میلیون درخواست‌ رایگان در ماه که به واسطه‌ی آن کاربران بیش‌تری بتوانند به رایگان از این محصول استفاده کنند.

اکنون بیش از ۹۶درصد مشتریان از CDN‌ ابر آروان به‌رایگان استفاده می‌کنند.

 

با امید به گذران بودن این دوران سخت، هم‌چنان برای هم نفس می‌کشیم تا تنی از نفس بازنماند.

 

پی‌نوشت: [1] http://nafas.org

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *