آروان‌کلاد

آروان‌کلاد با معرفی سرور اختصاصی ابری، پلیر شخصی‌ساز و بهبودهای مهم در شبکه‌ی توزیع محتوا، محصولات خود را به سطحی جدید ارتقا داد. سرورهای اختصاصی ابری آروان کلاد با انعطاف‌پذیری بالا و عملکرد قوی، مناسب کاربرانی است که نیاز به کنترل کامل و منابع اختصاصی دارند. هم‌چنین، با اضافه شدن پلیر شخصی‌ساز، کاربران محصول ویدیوی آروان کلاد می‌توانند ظاهر و عملکرد پلیر را به دلخواه خود تنظیم کنند. در بخش شبکه‌ی توزیع محتوا (CDN) نیز بهبودهای درخور توجهی مانند حذف سایفرسوییت‌های ناامن و افزایش کارایی پراکسی لایه‌ی چهارم اعمال شده است، که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

 

ارایه‌ی سرور اختصاصی ابری

سرورهای اختصاصی ابری آروان‌کلاد با انعطاف پذیری بالا و عملکرد قوی دردسترس کاربران قرار گرفت. این سرورهای اختصاصی مناسب کاربرانی است که به قدرت و کنترل کامل یک سرور مجزا نیاز دارند بدون آن‌که منابع را با کاربر دیگری به اشتراک بگذارند. با استفاده از این سرورهای اختصاصی ابری می‌توانید ابرک‌های خود  را روی سرورهایی به‌روز، اختصاصی و قدرت‌مند راه‌اندازی کنید. 

 

اضافه شدن پلیر شخصی‌ساز

پلیر شخصی ساز امکان جدیدی است که به کاربران محصوی ویدیوی آروان‌کلاد اجازه می‌دهد امکانات و ظاهر موردنظر خود را روی پلیر پیش‌فرض اعمال کنند. کاربر می‌تواند ظاهر پلیر، رفتار پخش و امکانات پلیر را تغییر دهد در حالی‌که در پلیر پیش‌فرض امکان اعمال این تغییرات را نداشت.

 

تغییرات و بهبودهای کوچک در  CDN 

در محصول شبکه‌ی توزیع محتوای آروان‌کلاد نیز تغییرات و به‌روزرسانی‌های متفاوت و گسترده‌ای انجام شد. برای مثال سایفرسوییت DES-CBC3-SHA به‌منظور  امنیت بیش‌تر کاربران از این محصول حذف شد. کارایی و سرعت پراکسی لایه‌ی چهار افزایش یافته و هم‌چنین می‌توانید این پراکسی را در تمامی بسته‌ها به‌شکل pay as you go ایجاد کنید. گزارشات تجمیعی و مانیتورینگ توزیع بار نیز بهبود یافته‌اند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *