آروان‌کلاد

خانواده‌ی محصولات ابری آروان‌کلاد در ماه گذشته میزبان یک عضو جدید بود؛ DBaaS یا همان دیتابیس ابری مدیریت شده‌ جدیدترین محصول آروان‌کلاد است. در ادامه بیش‌تر با امکانات و مزایای جذاب DBaaS آشنا می‌شوید. گزارش‌های مالی دقیق‌تر پنل کاربری از دیگر بخش‌های جدید اضافه شده به پنل کاربری است.

 

انتشار جدیدترین محصول آروان‌کلاد؛ DBaaS

دیتابیس ابری مدیریت شده تازه‌ترین محصول از سری محصولات ابری آروان‌کلاد است. DBaaS محصولی است که دردسرهای راه‌اندازی و نگه‌داری دیتابیس‌های دیگر را ندارد. دیتابیس ابری مدیریت شده‌ی آروان‌کلاد با پیاده‌سازی سریع و آسان، بازیابی خودکار و نودهای پشتیبان (High Availability) دردسترس کاربران قرار گرفته است. برای اطلاع از جزییات بیش‌تر این محصول می‌توانید به گزارش اختصاصی دیتابیس ابری مراجعه کنید.

 

ارایه‌ی بخش جدید گزارش‌های مالی

بخش جدیدی به قسمت گزارش‌های مالی پنل کاربری اضافه شده است که اطلاعات کامل‌تر و دقیق‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با مراجعه به این قسمت کاربران می‌توانند ریزمصرف خود به تفکیک محصول، منطقه و متریک را مشاهده کنند. هم‌چنین این آمار در بازه‌های زمانی یک‌ماهه، سه ماهه،‌ شش ماهه و یک‌ساله دردسترس است. 

 

اضافه شدن فرمت  MKV و AVI برای بارگذاری ویدیو

فرمت‌های جدیدی برای بارگذاری ویدیو به محصول ویدیوی آروان‌کلاد اضافه شده است. کاربران می‌توانند از این پس با فرمت‌های MKV و AVI در پنل ویدیوی خود را بارگذاری کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *