آنتی‌ویروس

با اضافه شدن صفحه‌ی گزارش اختصاصی برای هر پخش ‌زنده، کاربران می‌توانند از پارامترهای ترافیک (Traffic)، تعداد بازدید (Play-count) و ساعت تماشا (Watch time) برای هر پخش زنده گزارش دریافت کنند.

پس گزارش‌های متنوع پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) و گزارش اختصاصی هر ویدیو در سرویس VoD، اضافه شدن گزارش اخصاصی هر پخش زنده به پلتفرم ویدیو ابر آروان طیف گسترده‌تری از گزارش‌ها را برای ارایه‌ی بازخورد به تولید کنندگان محتوا و تلویزیون‌های اینترنتی فراهم کرده است.

برای دریافت گزارش از پخش زنده‌ مورد نظر خود، کافی است پس از ورود به پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان در منوی سمت راست روی «پخش زنده» کلیک کنید و وارد زیرمنوی «لیست پخش زنده» شوید. در صفحه‌ی باز شده با انتخاب دکمه‌ی «گزارشات» روی هر پخش زنده، گزارش اختصاصی آن  پخش زنده رو مشاهده کنید.

کاربران می‌توانند با انتخاب هر شبکه‌ در بازه‌های زمانی زیر از پارمترهای ترافیک، تعداد بازدید و ساعت تماشا گزارش دریافت کنند:

  • سه ساعت
  • ۲۴ ساعت
  • یک هفته
  • یک ماه

از پارامترهای دیگری که برای هر پخش زنده گزارش می‌شود می‌توان به نوع دستگاه کاربران مانند موبایل یا لپ‌تاپ و رزولوشن تماشا شده از سوی کاربران اشاره کرد. برای نمونه در این گزارش‌ها اعلام می‌شود ۳۰درصد کاربران با موبایل پخش زنده‌ی مورد نظر را تماشا کرده‌اند.

به‌علاوه در این صفحه‌ی اختصاصی گزارش هر پخش‌زنده می‌توان پراکندگی جغرافیایی تماشاگران پخش زنده را هم مشاهده کرد.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *