ابر آٰروان در دی ۱۴۰۰

در آذر ۱۴۰۱، اضافه شدن کنسول شناور به پنل کانتینر ابری آروان (Cloud Container) دسترسی به بخش رخدادها، لاگ، کنسول و مانیتورینگ را در تمام صفحات فراهم کرد.

به‌علاوه فهرست IP، جاب و کرون جاب و امکان جست‌وجو و Grep به پنل کانتینر ابری آروان اضافه شد.

 

اضافه شدن کنسول شناور به پنل کانتینر ابری آروان

در ماهی که گذشت کنسول شناور به پنل محصول کانتینر ابری آروان اضافه شد.

کنسول شناور کار با این محصول را آسان‌تر می‌کند؛ با استفاده از این کنسول در تمام صفحات پنل کانتینر ابری آروان بخش‌های رخدادها، لاگ، کنسول و مانیتورنیگ اپلیکیشن‌ها در دسترس کاربران است.

از این رو در تمام صفحات پنل این محصول می‌توان به فهرست رخدادهای سیستمی و لاگ اپلیکیشن‌ها در دسترس داشت ودیگر نیاز به مراجعه به بخش دیگری از پنل برای مشاهده‌ی رخدادها و لاگ اپلیکیشن وجود ندارد.

به‌علاوه در تمام صفحات امکان دسترسی به کنسول برای کامند زدن و اعمال تغییرات و مانیتورینگ برای مشاهده‌ی وضعیت پردازنده و حافظه‌ی تصادفی اپلیکیشن‌ها وجود دارد.

 

اضافه شدن فهرست IP، جاب و کرون جاب به پنل کانتینر ابری آروان

از دیگر تغییرات محصول کانتینر ابری آروان در ماه گذشته که کار با پنل این محصول را برای مشتریان آسان می‌کند می‌توان به اضافه شدن فهرست IP، جاب و کرون جاب به منوی پنل این محصول اشاره کرد.

از این پس مشتریان در تمام صفحات پنل ابر آروان می‌توانند فهرست IP اپلیکیشن‌های خود را مشاهده کنند.

هم‌چنین مشاهده‌‌ی فهرست جاب و کرون‌جاب‌ها و حذف جاب‌ها به آسانی از منوی پنل کانتینر ابری آروان امکان‌پذیر شده است.

 

فراهم شدن امکان جست‌وجو و Grep به لاگ کانتینر ابری آروان

با اضافه شدن امکان جست‌وجو و Grep به بخش لاگ پنل کانتینر ابری آروان، دیباگ و ترابلشوت اپلیکیشن‌ها آسان‌تر شده است.

مشتریان این محصول می‌توانند با وارد کردن عبارت مورد نظر خود در کادر جست‌وجو در بالای صفحه‌ی لاگ، آن عبارت را در خطوط مختلف پیدا کنند. با توجه به حجم بالای لاگ اپلیکیشن‌ها، امکان جست‌و‌جو پیدا کردن بخش مورد نظر مشتریان را آسان می‌کند.

به‌علاوه مشتریان به کمک قابلیت Grep می‌توانند پس از جست‌وجو کامند مورد نظر خود، تنها آن خطوطی که عبارت مورد نظر در آن موجود است را مشاهده کنند.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *