سایفرسوییت آروان‌کلاد

در راستای بهبود مدیریت فایل‌ها در فضای ابری آروان (Object Storage)، امکان نمایش پوشه‌ای فایل‌ها به این محصول اضافه شد.

فضای ابری آروان از نوع Object storage و غیر سلسله مراتبی است و در این محصول آبجکت‌‌ها و صندوقچه‌ها براساس Index آدرس‌دهی می شوند. نبود ساختار درختی سبب می‌شود امکان پوشه‌بندی برای مدیریت فایل وجود نداشته باشد.

محصول فضای ابری آروان در راستای پاسخ به نیاز مشتریان برای مدیریت بهتر فایل‌ها امکان نمایش پوشه‌ای آبجکت‌ها را فراهم کرده است.

مشتریان فضای ابری آروان می‌توانند در ابتدای نام آبجکت‌های خود پیش‌وند (Prefix) دل‌خواه خود را وارد کنند تا فایل‌هایی که دارای پیش‌وند یکسان هستند در یک پوشه به آن‌ها نمایش داده شود.

برای نمونه می‌توان فایلی با نام test/example را که پیش‌وند test دارد بارگذاری کنید و آن را در کنار سایر فایل‌های دارای پیش‌وند test، در پوشه‌ی test مشاهده کنید.

پیش‌تر هنگام بارگذاری یک پوشه در فضای ابری آروان، فایل‌های درون پوشه به شکل مجزا بین سایر فایل‌ها قرار می‌گرفتند و به‌شکل پوشه‌ای نمایش داده نمی‌شد. با امکان نمایش پوشه‌ای فایل‌ها می‌توان یک پوشه را در فضای ابری بارگذاری و فایل‌های موجود در آن را نیز در قالب پوشه مشاهده کرد.

اگر پوشه‌ی test حاوی دو فایل example1 و example2 باشد، پس از بارگذاری پوشه‌ای نام فایل‌ها به‌شکل خودکار به test/example1 و test/example2 تبدیل می‌شود تا بتوان فایل‌ها را به‌شکل پوشه‌ای مشاهده کرد.

قرار گرفتن نمایش پوشه‌ای در کنار امکان مرتب‌سازی و جست‌وجوی فایل‌ها، سبب بهبود چشمگیر مدیریت فایل‌ها در فضای ابری آروان می‌شود.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *