آنتی‌ویروس

امکان DDoS Protection شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) با اضافه شدن چالش‌های hCAPTCHA و arCAPTCHA، برای وب‌سایت‌های فارسی‌زبان و کاربرانی که در کشورهای‌شان دسترسی به گوگل وجود ندارد، بهینه شد.

تشخیص انسان از ربات یکی از مهم‌ترین گام‌ها در جلوگیری از حملات منع سرویس توزیع شده (DDoS) است. در همین راستا برای تشخیص انسان از کامپیوتر از CAPTCHA به‌عنوان آزمایش خودکار عمومی برای تشخیص انسان از کامپیوتر، استفاده می‌شود.

در به‌روزرسانی جدید DDoS Protection شبکه توزیع محتوا ابر آروان می‌توانید در زمان نیاز به استفاده از چالش کپچا برای وب‌سایت خود، غیر از گزینه‌ی پیش‌فرض reCAPTCHA از ارایه دهنده‌های hCAPTCHA و arCAPTCHA هم استفاده کنید.

با DDos Protection ابر آروان می‌توانید بدون نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری، از وب‌سایت‌ها و محتوای آنلاین خود در برابر انواع حملات از جمله حملات هکری و منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) محافظت کنید. خدمات امنیت ابری آروان شامل طیف وسیعی از خدمات در زمینه‌های گوناگون امنیتی از جمله سامانه‌ی تشخیص و جلوگیری از حملات DDoS، دیواره آتش، دیواره آتش وب و سامانه‌ی محدودسازی درخواست‌های کاربران است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *