یزدان یزدی‌زاده، معمار عملیات ابر آروان در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC22)، از ۲۴ ساعته‌ شدن فعالیت مرکز تماس ابر آروان خبر داد.

به گفته‌ی معمار عملیات ابر آروان امکان تماس تلفنی کاربران که پیش از این فقط برای کاربران دارای بسته‌ی پشتیبانی وجود داشت، از تابستان ۱۴۰۰ برای تمام کاربران به‌شکل رایگان فعال شده بود و در سال ۱۴۰۱ برای پاسخ‌دهی سریع به تمام کاربران و بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی مشتریان سازمانی، فعالیت مرکز تماس ابر آروان شبانه‌روزی شده است.

یزدی‌زاده هم چنین از ارایه‌ی رایگان خدمات ابر آروان به ۹۴ درصد مشتریان در قالب بسته‌‌های پایه خبر داد. او درباره‌ی دلیل تصمیم ابر آروان برای ارایه‌ی بسته‌های رایگان، گفت: «مجموعه مقالاتی که در سال ۲۰۱۹ در Harvard business Review منتشر شد نشان داد در بین استارت‌آپ‌هایی که در مرحله‌ی رشد قرار دارند، آن‌هایی که از خدماتی ابری استفاده می‌کنند ۸۰درصد بیش‌تر از سایر این استارتاپ‌ها به موفقیت‌ می‌رسند.»

«در این راستا چهار محصول اصلی ابرآروان در قالب بسته‌های رایگان به شکلی طراحی شده‌اند که نیازهای اولیه یک کسب و کار را به‌راحتی رفع کنند.»

به گفته‌ی معمار عملیات ابر آروان، در کنار بسته‌ی رایگان محصولات، آروان چهار امکان پرکاربرد CDN Lib، رادار ابر آروان، Player و دسترسی به محبوب‌ترین Repositoryها روی زیرساخت آروان را به‌شکل رایگان در اختیار اکوسیستم بین‌المللی قرار داده است.

او در این مورد توضیح داد: «CDN Lib به توسعه‌دهنده‌ها اجازه می‌دهد که روی شبکه توزیع محتوا آروان راحت‌تر از گذشته به کتاب‌خانه‌های متعددی که نیاز دارند راحت تر از گذشته دسترسی داشته باشند. یک mirror از پکیج‌های موجود در مجبوب‌ترین ریپوهای Ubuntu، Debin، CentOS، Alpine و تعدادی دیگر بر بستر آروان ذخیره‌سازی شده تا سرعت دانلود و به‌روزرسانی سرویس‌های مشتریان را به اندازه‌ی محسوسی افزایش دهد.  پلیر ابر آروان با امکانات متنوع و شخصی‌سازی‌هایی که دارد، برای محصول پلتفرم ویدیو، لایو و پلتفرم صوتی آروان کاملن یکپارچه است.»

یزدان یزدی‌زاده با بیان اینکه در دو سال گذشته سامانه‌ی رادار آروان را از یک صفحه معمولی به مرجع گزارشات وضعیت اینترنت تبدیل کردیم، گفت: «با گزارشات پیوسته نه تنها امکان مشاهده‌ی وضعیت ارتباطات بین‌الملل و داخلی وجود دارد، بلکه در نسخه‌ی جدید آن می‌توانید تحلیل ترافیک عبوری از بستر ابر آروان را در طی یک ماه گذشته ببینید.»

او درباره‌ی کمک به کسب‌وکارها برای مهاجرت به زیرساخت ابری توضیح داد: «ابر آروان در کنار تولید مستندات و راهنماهای بی‌شمار، به‌کمک متخصصان و ابر یاران کوچ ابری در تمامی مراحل مشاوره تا اجرای خدمات Adoption و Devops مشتریان را همراهی می‌کند تا مهاجرتی کامل و بدون دغدغه به ابر را تجربه کنند.»

سخنرانی یزدان یزدی‌زاده، معمار عملیات ابر آروان در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22) را در ویدیو زیر تماشا کنید:

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *