آروان‌کلاد

با اضافه شدن دیتاسنتر شهریار (تبریز) به زیرساخت محصول فضای ابری آروان (Object Storage)، امکان استفاده از این محصول به‌شکل multisite فراهم شد.

تاکنون محصول فضای ابری آروان تنها در دیتاسنتر سیمین (تهران-آسیاتک) ارایه می‌شد. در حال‌حاضر مشتریان می‌توانند از این محصول در دیتاسنتر شهریار هم استفاده کنند. کیفیت ارتباطی بسیار خوب، مجهز بودن به هاردهای NVM پرسرعت و پایداری بسیار بالا از مزایای دیتاسنتر شهریار است.

کاربران می‌توانند داده‌های خود را علاوه‌بر دیتاسنتر سیمین، در دیتاسنتر شهریار هم بارگذاری کنند تا داده‌هایشان امنیت بیش‌تری داشته باشد.

با اضافه شدن قابلیت Multisite، می‌توانید سیاستی را با استفاده از توزیع بار CDN آروان تعیین کنید که اگر داده‌ها در دیتاسنتر شهریار دچار مشکل شوند، درخواست‌ها به دیتاسنتر سیمین ارسال شود و وب‌سایت همیشه در دسترس باشد. به بیان دیگر قابلیت multisite سبب بهبود ثبات سرویس‌دهی وب‌سایت‌ها می‌شود.

در حال حاضر امکان همگام سازی (Sync) کردن داده‌ها در دیتاسنترهای شهریار و سیمین وجود ندارد و کاربر باید به‌شکل دستی داده‌ی خود را در هر دو دیتاسنتر بارگذاری کند. در آینده این امکان فراهم می‌شود تا کاربران بعد از بارگذاری فایل‌ خود‌ در یک دیتاسنتر با فعال کردن گزینه همگام سازی، هم‌زمان آن را در دیتاسنترهای دیگر هم ذخیره کنند.

محصول فضای ابری آروان با حذف محدودیت‌های سیستم‌های ذخیره‌سازی سنتی، محصولی مناسب برای نگهداری و به اشتراک گذاری فایل‌های آرشیوی و پشتیبان است. فایل‌هایی مانند تصاویر پروفایل درون اپلیکیشن، تصاویر ارسالی کاربران‌ یا مدارک اسکن‌شده‌، به‌سادگی و با امنیت بالا در فضای ذخیره‌سازی ابری آروان قابل نگهداری است.

 

 

 

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *