آنتی‌ویروس

امکان پشتیبانی از پروتکل‌های Non-Web به‌وسیله‌ی پروکسی لایه‌ی چهار با به‌روزرسانی جدید، در کامل‌ترین نسخه‌ی خود ارایه شده است. توانایی گزارش‌گیری از لاگ‌های پروکسی لایه‌ی چهار فراهم شده و صاحبان وب‌سایت به راحتی قادر خواهند بود آمار لاگ‌های مربوطه را داشته باشند. استفاده از امکان پروکسی لایه‌ی چهار، سرعت و پایداری بیش‌تری را نصیب کاربران می‌کند.

 

آنالیز آمار با پروکسی لایه‌ی چهار

امکان پروکسی لایه‌ی چهار به تامین امنیت و شتاب‌دهی اپلیکیشن‌های مبتنی بر TCP کمک می‌کند، پروتکل‌های Non-Web مانند ایمیل را مسیریابی و ایمن می‌کند، هم‌چنین با این قابلیت آدرس سرورهای اصلی پنهان و اپلیکیشن دربرابر حملات DDOS محافظت می‌شود.

تغییری که برای این محصول رخ داده اختصاص یک صفحه گزارش و مانیتورینگ برای آن است. تا پیش از این مشتریان نمی‌توانستند هیچ دید و دسترسی‌ای نسبت به آمار موجود در این بخش داشته باشند. در صفحه‌ی جدید آمار، میزان ترافیک و ارتباطات (connections) سایت با فیلترهای زمانی مختلف در دسترس است.

پروکسی لایه‌ی چهار

در این قسمت تمامی آمار میزان ترافیک شبکه و میزان ارتباطات (connections) را نشان می‌دهد که در بازه‌های زمانی متفاوتی موجود هست. آمار این بخش برای کسب‌وکارهایی که ایمیل سرور دارند، بانک‌ها و مشتریان وی‌پی‌ان کاربردی خواهد بود.

پروکسی لایه‌ی چهار برای مشتریان سازمانی در دسترس است. برای فعال‌سازی این امکان باید به بخش امنیت رفته، قسمت پروکسی لایه‌ی چهار را فعال کنید. جزییات و اطلاعات بیش‌تر درباره فعال‌سازی این پروکسی اینجاست.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *