ابر آروان تا پایان بهار ۱۴۰۰ استفاده از محصول رایانش ابری و فضای ذخیرهسازی ابری خود را برای تمام مشتریانی که در جریان حملات پایان سال به زیرساخت پردازش ابری در دیتاسنتر IR-THR-AT1 متضرر شدهاند، رایگان کرده است.
با توجه به تفاوت میزان مصرف، هزینهی سه ماه بهار براساس مصرف اسفند ۹۹ محاسبه میشود و از هفتهی آینده، بهمرور و بهشکل خودکار، به حساب کاربری آنان اضافه خواهد شد.
همچنین بهمنظور تسهیل فرآیند پشتیبانگیری برای تمام مشتریان آسیبدیده، محصول فضای ذخیرهسازی ابری تا پایان بهار امسال تا سقف ۱۰ ترابایت برای هر مشتری و بدون محدودیت ترافیک، رایگان خواهد بود.
مشتریانی که سرورهای ابری خود را پس از بازیابی، به سایر دیتاسنترهای ابر آروان منتقل کردهاند نیز شامل این طرح میشوند.
بار دیگر از تمام مشتریانی که در پی حمله به یکی از دیتاسنترهای رایانش ابری آروان، سرویسشان دچار مشکل شده است، پوزش میخواهیم؛ با پایدارسازی کلاستر ذخیرهسازی آسیبدیده، روند بازیابی سیستمعامل سرورهای ابری بهکمک تیمهای پشتیبانی و فنی ابر آروان در جریان است.
بهدلیل حجم بالای کار، روند رسیدگی به تمام مشتریان زمانبر خواهد بود اما براساس زمان ثبت تیکت، تمام موارد بررسی میشود و بهشکل ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستیم.
همچنین گزارش فنی و کالبدشکافی (Forensics) این حادثه در حال تکمیل است و منتشر خواهد شد.
7 دیدگاه
صبح روز 27 ام ساعت 8 تیکت من شروع شده . چندین بار هم همکاران پشتیبانیتون گفتن وضعیت تیکت اورژانسی و خیلی فوری هستش ولی هنوز یه آدم فنی به ابرک و تیکت یه نگاهم نکرده
لیست مشتریان ویژتون رو از ip سروری که پنل اروان روشه دیدم . فهمیدم شما تا اولویت مشتریان ویژتون رو سرویس بدین و برسین بما یکماه طول میکشه .
بعنوان یک مدیر جوان نمیدونم تو چه شرایطی هستید ولی خلا های مدیریتی تون کاملا به نظر میاد
با دیتا بیس های اسیب دیده کوچ کردیم …..
سلام. شماره تیکتتون رو ممنون میشم بگید.
سلام
ببخشید ولی مثلاً یک سرویس همانند یک بانک یا “بایا” که داره ما را از تبلیغ میکشه، چقدر داره هزینه می دهد؟
حال من و شما چقدر هزینه می دهیم که بخواهم توقع همان سرویس دهی را داشته باشیم ؟!
سلام متاسفانه از ۲۷تا الان سایت و اپلیکشن عصر ویرا از کار افتاده و خیلی ها درامدشون از این شرکت بود دیگه درامد ندارن و الان شرکت عصر ویرا بدجور ضربه خورده و الان فکر میکنن مشکل از طرف شرکته و خیلی ها دیگه اعتماد ندارن کاش زودتر رسیدگی میکردین
متاسفانه هرچی رشته کرده بودیم، پنبه شد… ):
در تاریخ 1400/1/2 تیکیت زده شده و در وضعیت (باز-در انتظار پاسخ ) هنچنان باقیمانده، شماره تیکت 96843
بمانده که تیکیت های قبلی با اینکه مشکل برطرف نشده ولی وضعیت آنها (بسته شده) هستند.
سلام، حداقل یه زمان بگید که بدونیم تا کی باید صبر کنیم تا ابرک ها رو درست کنید؟
یکماه صبر کنیم، یکسال صبر کنیم، تا کی؟؟؟
با سلام و خسته نباشید، متاسفانه کسی جوابگو نبود آخر سر هم از سر ناچاری و از دست نرفتن زمان، ابرک ها رو “بازسازی سیستم عامل” کردیم و از اول همه چی رو انجام دادیم و با بدبختی اطلاعات رو برگردوندیم و درست کردیم، با تشکر فراوان