ثمین زاهدانی، معمار فرهنگ ابر آروان در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22)، درباره سال سخت گذشته به‌لحاظ سایبربولی و مهاجرت گسترده‌ی نیروی متخصص سخنرانی کرد.

معمار فرهنگ ابر آروان با اشاره‌‌ به ناملایمت‌هایی که در سال ۱۴۰۰متوجه ابر آروان تیم آن بود، گفت: «با وجود ناملایمت‌ها در سال گذشته ۹۷۱۴ نفر برای استخدام به ابر آروان رزومه ارسال کردند که سه برابر سال قبل بود و آروان در این سال موفق به جذب ۹۰ همکار شد.»

ثمین زاهدانی با دردناک خواندن هجمه‌ها و سایبربولی سال گذشته نسبت به آروانی‌ها، گفت: «به‌دلیل همدلی آروانی‌ها با یک‌دیگر، هیچ‌کدام از همکاران ما در ابر آروان به واسطه‌ی این هجمه‌ها از شرکت جدا نشدند. البته ۶۸درصد خروج از ابر آروان در سال ۱۴۰۰ به دلیل مهاجرت از شرکت رفتند که این نشان از چالش مهاجرت در حوزه‌ی نیروی انسانی دارد. درد اصلی ما در این سال ناامیدی این آدم‌هاست.»

به باور معمار فرهنگ ابر آروان در سال گذشته آن‌قدر صدای جعل واقعیت بلند بود که ابر آروان را به سکوت واداشت. زاهدانی در این مورد گفت: «ما اولین شرکتی که آماج تهمت‌ها شد، نبودیم و آخرین هم نخواهیم بود. من فکر می‌کنم برای ادامه‌ی حیات، شاید برای داشتن ذره‌ای توان برای ادامه دادن، لازم است به خودمان فراتر از یک فرد یا شرکت نگاه کنیم. لازم است خودمان را جزیی از اکوسیستم ببینیم که شاید در کنارهم بودن‌مان باعث شود بستری برای رشد شکل بگیرد. بستری که بیش از پیش ما را به دنیا وصل می‌کند.»

سخنرانی ثمین زاهدانی در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22) را در ویدیو زیر تماشا کنید:

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *