Repository‌های Ubuntu ،Debian و CentOS به محصول سرور ابری آروان (Cloud Server) اضافه شد.
کاربران از این پس می‌توانند برای استفاده از سیستم عامل لینوکس، به‌آسانی و با سرعت زیاد از این Repositoryها که با شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) هم یکپارچه‌ هستند، بهره‌ ببرند.
‌Repositoryها مخازن بزرگی هستند که پکیج‌های مورد نیاز و کاربردی برای استفاده در سیستم‌عامل لینوکس را ذخیره می‌کنند. هر بار که افراد در یک توزیع لینوکس دستور apt install بزنند به یکی از این مخازن متصل شده و پکیج مورد نظر را از آن دانلود و نصب می کنند.
با توجه به این‌که تمام Repositoryهای استاندارد لینوکس خارج از کشور هستند و ارتباطات داخل به خارج  از کشور هم به‌طور معمول سرعت مناسبی ندارد، ابرآروان یک Mirror از این مخازن راه‌اندازی کرده است که به دلیل یکپارچگی با سرویس CDN آروان، سرعت بسیار بالایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
برای نمونه در سیستم عامل Ubuntu می‌توانید مشاهده کنید، mirror ابر آروان جزو Mirrorهای استاندارد و مورد تایید Ubuntu است.
در حال حاضر این ویژگی در محصول سرور ابری آروان مورد استفاده قرار گرفته است و تمام ایمیج‌های لینوکسی به‌طور پیش‌فرض به این‌ ‌Mirrorها متصل می‌شوند.
به کمک این ویژگی کاربران می‌توانند با سرعت بسیار بالایی نسبت به قبل اقدام به نصب پکیج کنند و زمان مورد نیاز برای توسعه زیرساخت را کاهش دهند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *