آروان‌کلاد

محمود باقری،‌ محصول‌بان میان‌افزار ابر آروان در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22) درباره راهکارهای سازمانی آروان به سازمان‌های بزرگی سخنرانی کرد.

محصول‌بان میان‌افزار ابر آروان از ایجاد امکان مدیریت دسترسی‌ها برای کاربران سازمانی خبر داد و گفت:‌ «با مدیریت دسترسی‌ها منابع یک میزکار در یک گروه دسته‌بندی می‌شود و هر فرد می‌تواند به یک یا چند گروه دسترسی داشته باشد. هر فرد می‌تواند نقش‌های متفاوتی روی منابع مختلف داشته باشد. با ترکیب این روابط تمام نیازهای یک سازمان بزرگ پوشش داده می‌شود.»

باقری برای توضیح خدماتی که میزکارهای نامحدود به هر سازمان ارایه می‌کند، اسنپ را به‌عنوان یک مشتری سازمانی بزرگ ابر آروان مثال زد: «سازمانی را در نظر بگیرید که دپارتمان‌های مختلفی دارد و می خواهد برای هر دپارتمان میزکار متفاوتی بسازد. برای نمونه اسنپ که بزرگ‌ترین Ridesharing خاورمیانه و سومین Ridesharing بزرگ دنیاست و در روز 2.5 میلیون Ride روزانه دارد. فرض کنید اسنپ علاوه‌بر دسترسی خود نیاز داشته باشد روی زیرساخت ابر آروان به سایر شرکت‌ها و دپارتمان‌های دیگر خود مانند اسنپ‌فود، اسنپ‌مارکت و اسنپ دکتر دسترسی دهد.»

«به‌کمک امکان جدید WorkSpace  علاوه‌بر اینکه هر میزکار می‌تواند دسترسی‌های متفاوتی به نقش‌ها و منابع مختلف داشته باشد، حساب و کتاب آن هم از سایر میزکارها جداست.»

او ادامه داد: «مشتریان حتا می‌توانند دقیقن مشخص کنند کاربران روی کدام ابرک‌ها دسترسی داشته باشند. این ترکیب، از اینکه مشتریان برای تیم مالی یک اکانت ایجاد کنند که فقط به فاکتورها، پرداخت‌ها و حساب‌ها دسترسی داشته باشد و برای تیم فنی با کوچک‌ترین جزییات سطح دسترسی مشخص کنند، در نسخه‌ی جدید ابر آروان ارایه شده است.»

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *