آروان‌کلاد

ابر آروان در تازه‌ترین اقدام خود در حوزه‌ی مسوولیت اجتماعی، از «۱۵۸ استارت‌آپ تازه‌نفس» و «بیش از ۱۲۰۰ دانش‌جوی رشته‌های آی‌تی و علوم کامپیوتر از تمام استان‌های کشور» حمایت کرد و در تابستان ۱۴۰۰ به آن‌ها اعتبار استفاده از محصولات متنوع ابری را هدیه داد. 

از میان این ۱۵۸ استارت‌آپ، ۸۶ کسب‌وکار در سال اول و مابقی در سال دوم فعالیت بودند. 

یکی از برنامه‌های ابر آروان در حوزه‌ی مسوولیت اجتماعی،حمایت از نسل بعدی استارت‌آپ‌های ایرانی است. آروان در این سال‌ها همواره تلاش کرده تا متناسب با توان خود، از کسب‌وکارهای نوپا حمایت کند؛ از آن جمله می‌توان به افزایش امکانات در بسته‌های رایگان محصولات ابر آروان اشاره کرد که هر سال تلاش می‌شود امکانات بیش‌تری برای کسب‌وکارهای خُرد فراهم کند.  

در سال ۱۴۰۰، ابر آروان خدمات خود را در بسته‌های پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی ارایه داد و نتیجه‌ی آن، کاهش قیمت محصولات آروان تا ۷۰درصد بود و محصولات آروان اقتصادی‌تر از قبل دردسترس قرار گرفتند. 

هم‌چنین آروان در دو بازه زمانی سال ۱۴۰۰، ترافیک داخلی و بین‌الملل CDN را برای تمام کاربران خود رایگان و نامحدود کرد. در فصل بهار ۱۴۰۰، آروان اعلام کرد که برای تمام مشتریان CDN، ترافیک داخلی را نامحدود و رایگان در نظر گرفته است؛ تصمیمی که در مهر سال جاری، برای ترافیک بین‌الملل نیز عملی شد. به این ترتیب هیچ کدام از کسب‌وکارها و هم‌راهان آروان، هزینه‌ای بابت استفاده از ترافیک داخلی و خارجی CDN نمی‌پردازند. 

در سال گذشته نیز ابر آروان در حوزه‌ی حمایت از کسب‌وکارهای نوپا، استفاده از دو محصول CDN و امنیت ابری را برای بیش از ۲۴۰ کسب‌وکار نوپا به رایگان فراهم کرده بود. 

۱۲۵۸ دانش‌جوی رشته‌های کامپیوتر در دانشگاه‌های ایران، از آروان اعتبار هدیه گرفتند. نکته‌ی جالب در مورد این دانش‌جویان، پراکندگی آن‌ها به وسعت تمام ۳۱ استان کشور است. 

 یکی دیگر از اقدامات ابر آروان در راستای مسوولیت اجتماعی و توانمندسازی، حمایت از رویدادهای دانشگاهی و استانی است. در سال جاری، آروان حامی ۴ رویداد دانش‌جویی شده است و زیرساخت رایگان برای برگزاری این مسابقات فراهم کرده است. 

علاقه‌مندان برای بهره‌مند شدن از حمایت‌های ابر آروان از رویدادهای دانش‌جویی و استانی می‌توانند به نشانی PR@Arvancloud.com ایمیل بزنند. 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *