آروان‌کلاد

تیم PaaS آروان تازه‌ترین ویژگی‌های سکوی ابری (PaaS) را توسعه داده و آخرین نسخه‌ی این محصول هم‌اکنون دردسترس قرار گرفته است.

سکوی ابری یا (Platform as a Service) آروان، دغدغه‌ی فراهم‌سازی و راه‌اندازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیرساخت را برای‌تان رفع می‌کند، سرعت توسعه‌ی محصولات نرم‌افزاری را افزایش چشم‌گیری می‌دهد و کمک می‌کند تا ایده‌های‌تان را به‌سرعت به بازار عرضه کنید.

با استفاده از سکوی ابری آروان تنها با اجرای چند دستور آماده، محصول‌تان را به بازار عرضه می‌کنید و از دغدغه‌های آماده‌سازی زیرساخت، نیروی فنی متخصص و صرف زمان برای تامین سرور، آماده‌سازی و پیکربندی سرور، نصب اپلیکیشن‌های پایه مانند Run Time زبان برنامه‌نویسی و نصب سرویس‌های پشتیبان مانند Load Balancing و Monitoring بی‌نیاز می‌شوید.

برخی از تازه‌ترین ویژگی‌های سکوی ابری آروان در ادامه آمده است:

  • تطبیق‌پذیر با مانیفست Kubernetes

اگر در گذشته از کوبرنتیز استفاده کرده‌اید و برای اجرای قسمت‌های مورد نیاز اپلیکیشن خود، مانیفست‌های لازم را نوشته‌اید؛ هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را به‌شکل مستقیم روی سکوی ابری آروان مستقر کنید.

  • امکان اجرای کانتینر ایمیج از ریپازیتوری عمومی و خصوصی

در سکوی ابری آروان می‌توانید به‌سادگی و به‌‌سرعت از یک Repository عمومی یا خصوصی، اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کنید.

  • گرفتن IP اینترنتی برای پادها

می‌توانید هر IP را که نیاز دارید به‌شکل آنی به containerهای‌تان اضافه کنید.

  • ویژگی Horizontal AutoScaling

اگر اپلیکیشن به حد مشخصی از Load برسد، در پلتفرم ابری این امکان وجود دارد که به‌شکل خودکار چند نسخه از اپلیکیشن ساخته شود تا Load بین آن‌ها پخش و از Down Time اپلیکیشن شما جلوگیری شود.

 

هم‌چنین می‌توان به ویژگی‌هایی مانند سادگی، به‌صرفه بودن، مقیاس‌پذیری، دسترس‌پذیری همیشگی و خودکارسازی فرآیندها نیز اشاره کرد که پیش‌تر در یادداشت سکوی ابری یا‏ ‏PaaS‏ چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ به‌تفصیل به آن پرداخت شده است.

برای آگاهی از جزییات بیش‌تر و استفاده از این محصول، صفحه‌ی سکوی ابری آروان (PaaS) را ببینید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *