آروان‌کلاد

بخش CDN Apps بازارچه‌ ابری آروان به امکانات متنوعی از جمله دسته‌بندی، جست‌وجو و پسندیدن و نپسندیدن اپلیکیشن‌ها مجهز شد.

در بخش CDN App بازارچه‌ی ابری آروان، اپلیکیشن‌های متعدد برای استفاده در سایت‌هایی‌که از شبکه‌ی توزیع محتوای ابر آروان بهره می‌برند، فراهم شده است. برای راه‌اندازی این اپلیکیشن‌ها، پس از ورود به پنل کاربری ابر آروان، وارد بخش CDN شوید و دامنه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تیم شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN)، امکان جست‌وجوی اپلیکیشن‌های مختلف را به بخش CDN Apps بازارچه‌ ابری آروان اضافه کرده است تا کاربران به‌راحتی بتوانند اپلیکیشن مورد نظر خود را در بازارچه پیدا کنند.

هم‌چنین دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها در ۵ دسته‌ی Insights، Security، Social and Communication،  UI and Design و Widgets and Plugins به کاربران در دسترسی راحت‌تر به اپلیکیشن مورد نظرشان کمک می‌کند.

به‌علاوه‌، با اضافه شدن امکان رای‌دهی به اپلیکیشن‌ها (پسندیدن یا نپسندیدن) در CDN Apps بازارچه ابری آروان، کاربران می‌توانند نسبت به تجربه‌شان از استفاده‌ی اپلیکیشن‌ها، بازخورد ثبت کنند.

بازارچه ابری آروان

از دیگر تغییرات پنل CDN Apps می‌توان به انتقال بخش اپلیکیشن‌های نصب شده به یک صفحه‌ی مجزا، اضافه شدن امکان افزودن تصاویر و اطلاعات مربوط به توسعه‌دهنده و بهبود تجربه‌ی حذف اپلیکیشن اشاره کرد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *