ابر آروان در پاسخ به درخواست کاربران، امکان بستن تیکت از سوی کاربر را به پنل پشتیبانی اضافه کرد.
پیش از این کاربرانی که به اشتباه تیکت ثبت میکردند یا بهکمک شیوههای دیگر پشتیبانی همچون راهنماها، پشتیبانی تلفنی و پشتیبانی تلگرامی مسالهشان حل میشد، امکان بستن تیکت را نداشتند.
در نتیجه با باز ماندن تیکت، برای تیم پشتیبانی مشخص نبود که مشکل کاربری که تیکت ارسال کرده برطرف شده است یا خیر.
با اضافه شدن دکمهی «بستن تیکت» کاربر میتواند همانطور که تیکت را ایجاد کرده است، در هر زمان که مایل بود آن را ببندد. همچنین اضافه شدن امکان بستن تیکت از سوی کاربر تمرکز تیم پشتیبانی ابر آروان برای پاسخ به تیکتها را افزایش میدهد.
تیم پشتیبانی ابر آروان بهشکل شبانهروزی و در ۷ روز هفته به ارایهی خدمات پشتیبانی فنی به مشتریان میپردازد. شما هم میتوانید با ارسال بازخورد یا پیشنهاد خود به ایمیل support@arvancloud.ir ما را در بهبود بیشتر خدمات پشتیبانی یاری دهید.