سایفرسوییت آروان‌کلاد

سیستم احراز هویت (authentication) ابر آروان به سرویس POD SSO و Google SSO متصل شد.

با اتصال سیستم احراز هویت ابر آروان به این دو سرویس، کاربران می‌توانند با استفاده از حساب‌های کاربری گوگل و پاد خود در ابر آروان حساب کاربری بسازند یا وارد حساب کاربری خود در ابر آروان شوند.

ورود به حساب کاربری ابر آروان با گوگل و پاد

در بخش ورود به حساب کاربری وب‌سایت ابر آروان این امکان فراهم شده است تا کاربران با کلیک روی دو دکمه‌ی طراحی شده‌ با نام‌های گوگل و پاد، به‌آسانی وارد حساب کاربری خود در ابر آروان شوند.

اگر ایمیلی که کاربر با آن در ابر آروان حساب کاربری ساخته با Gmail او یا ایمیلی که با آن حساب کاربری در پاد دارد یکسان باشد، می‌تواند با کلیک روی دکمه‌ی پاد یا گوگل بدون نیاز به وارد کردن شناسه و رمزعبور وارد حساب کاربری خود در ابر آروان شود.

ساخت حساب کاربری در ابر آروان با گوگل و پاد

پس از انتخاب گوگل یا پاد برای احراز هویت، ساخت حساب کاربری ابر آروان با آدرس ایمیلی که کاربر با آن در این دو سرویس حساب کاربری دارد، شروع می‌شود. ابر آروان پیش از ساخت حساب کاربری از کاربران شماره موبایل دریافت و با ارسال کد با پیامک، کاربران را یک مرتبه‌ی دیگر احراز هویت می‌کند.

به ورود یا ساخت حساب کاربری با حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی یا گوگل اصطلاحن Open ID Connect گفته می‌شود. این قابلیت ساخت حساب ‌کاربری یا ورود به آن را برای کاربران آسان و تسریع می‌کند.

برای مشاهده‌ی این قابلیت صفحه‌ی ساخت حساب کاربری در ابر آروان را ببینید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *