پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) برای تسهیل کسب درآمد از طریق تبلیغات، امکان همکاری مشتریان خود با آژانس‌های تبلیغاتی را فراهم کرد.

مشتریان سرویس VOD پلتفرم ویدیو ابر آروان می‌توانند با فعال کردن تبلیغات از طریق همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی، بدون نیاز به بارگذاری تبلیغ و کانفیگ کردن آن، کسب درآمد کنند.

کافی‌ است مشتریان در زمان فعال‌سازی تبلیغات آژانس‌های تبلیغاتی، دسته‌بندی محتوای تبلیغی را برای پخش در ابتدای ویدیوهای خود انتخاب کنند.

هم‌چنین این امکان برای مشتریان وجود دارد تا از تعداد کلیک و میزان تعامل (Impression) تبلیغ هر کانال ویدیو گزارش دریافت کنند.

این امکان جدید در کنار سرویس تبلیغات ابر آروان که از گذشته در اختیار مشتریان بود باعث می‌شود تعداد بیش‌تری از مشتریان بتوانند از پخش تبلیغات در ویدیوهای خود درآمد کسب کنند.

نیاز نداشتن به عقد قرارداد از سوی مشتریان برای پخش محتوای تبلیغاتی بر بستر پلتفرم ویدیو ابر آروان، مزیت دیگر تبلیغات با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی است که درآمدزایی را آسان کرده می‌کند.

 

نحوه‌ی فعال‌سازی کسب درآمد با همکاری آژانس‌های تبلیغاتی

برای فعال‌سازی تبلیغات  با آژانس‌های تبلیغاتی کافی است از منوی پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان وارد بخش کانال‌ها شوید.

سپس با ویرایش کانال‌های موجود یا ایجاد کانال جدید، دکمه‌ی نمایش تبلیغ را فعال کنید. با فعال کردن گزینه ی نمایش تبلیغ، آژانس تبلیغاتی را به‌عنوان مخزن تبلیعات انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد باید آژانس تبلیغاتی و دسته‌بندی محتوای تبلیغات را انتخاب کنید.

آژانس‌ها محتوای تبلیغاتی متناسب با دسته‌بندی انتخاب شده از سوی مشتریان را در ابتدای ویدیوهای آن‌ها پخش می‌کند.

مشتریان می‌توانند محتوای تبلیغاتی سیاسی،‌ اقتصادی،‌ اجتماعی، فرهنگی، ورزشی،‌ طنز و سرگرمی، اخبار، علم و فناوری،‌ حیوانات، موسیقی، پزشکی و سلامتی، خودرو، فیلم و سینما، آموزشی، فرهنگ و هنر، آشپزی، کارتون و انیمیشن، حوادث، کودک، مذهبی، گردشگری، نظامی، بانوان، بازی، معماری و ساختمان، حمل و نقل، مد و زیبایی، کامپیوتر، جامعه، بین‌الملل، استان‌ها، حیات وحش، تجاری، موفقیت، فناوری و زندگی، را به‌عنوان دسته‌بندی مورد نظر خود انتخاب کنند.

 

دریافت گزارش تبلیغات از طریق آژانس‌ها

مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان که در همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی کسب درآمد می‌کنند می‌توانند از منوی پنل پلتفرم ویدیو روی «تبلیغات» کلیک کنند و از زیر منوی باز شده وارد بخش «گزارش تبلیغات آژانس‌ها» شوید.

در این صفحه‌ با تعیین کانال مورد نظر، نوع کمپین و بازه‌ی زمانی می‌توانید تعداد کلیک، میزان تعامل (Impression) و درآمد را مشاهده کنید.

 

درخواست تسویه حساب درآمد تبلیغات

برای دریافت درآمد حاصل از تبلیغات، کافی‌ست از منوی پنل پلتفرم ویدیو ابر آروان روی گزینه‌ی «تبلیغات» کلیک کنید و از زیر منوی باز شده وارد بخش «گزارش تبلیغات آژانس‌ها» شوید.

در صفحه‌ی باز شده پس از کلیک روی گزینه‌ی «درخواست تسویه حساب»، می‌توانید نحوه‌ی دریافت وجه را انتخاب کنید؛ برای مبالغ کم‌تر از یک میلیون تومان می‌توانید درآمد خود را به کیف پول آروان منتقل کنید.

هم‌چنین برای مبالغ بالای یک میلیون تومان می‌توانید درخواست خود را برای انتقال مبلغ به حساب شخصی ثبت کنید تا از تیم پشتیبانی ابر آروان برای تکمیل فرآیند پرداخت با شما تماس گرفته شود. تسویه حساب در بازه‌ی بیست تا سی‌ام هرماه انجام می‌شود.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک پاسخ در “<span class='secTitle'>با آغاز همکاری ابر آروان با آژانس‌های تبلیغاتی؛</span><br> از پخش تبلیغات در ویدیوهای خود کسب درآمد کنید”

  • Avatar for تکفای
    ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در۹:۳۲ ق٫ظ

    واقعا جای همچین سرویسی خالی بودش