آروان‌کلاد

امکان انتقال دامنه از یک حساب کاربری به حساب کابری دیگر به پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN) اضافه شد.

با این امکان مشتریان شبکه توزیع محتوا آروان می‌توانند هنگام نیاز، مدیریت دامنه‌ی خود را به کاربر دیگری در آروان منتقل کنند. برای نمونه این امکان برای مالک یک استارت‌آپ که کسب‌وکار خود را به فرد دیگری فروخته است و نیاز به جابه جایی حق مدیریت دامنه دارد، مفید خواهد بود.

پیش‌تر کاربران با ثبت تیکت و در تعامل با پشتیبانی ابر آروان دامنه‌ی خود را به حساب کاربری دیگر منتقل می‌کردند. برای نمونه کاربران در تیکت درخواست می‌کردند دامنه‌ی example.com به حساب کاربری مورد نظرشان با ایمیل example@gmail.com منتقل شود. در این شرایط پشتیبانی ابر آروان از کاربری که درخواست انتقال دامنه‌ داشت درخواست می‌کردند تا مالک حساب کاربری دریافت کننده‌ی دامنه نیز با ثبت تیکت درخواست انتقال دامنه را تایید کند.

در حال حاضر این امکان برای مشتریان شبکه توزیع محتوا ابر آروان فراهم شده است تا بدون نیاز به مکاتبه با پشتیبانی و از طریق پنل اقدام به جا‌به‌جایی دامنه‌ی مورد نظر خود کنند.

 

نحوه‌ی انتقال دامنه‌ در پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان

برای این کار کافی‌ است پس از ورود به پنل دامنه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس از نوار سمت چپ صفحه‌ی پیشخان، روی «جا‌به‌جایی دامنه» کلیک کنید. (در ابر آروان هر حساب کاربری دارای یک شناسه است که در بخش جا‌به‌جایی دامنه پیشخان درج شده است.) در صفحه‌ی باز شده «شناسه‌ی حساب کاربری مقصد» را که دریافت‌ کننده‌ی دامنه در اختیار شما قرار داده است وارد و درخواست را ارسال کنید.

برای تکمیل فرآیند انتقال دامنه لازم است فرد دریافت کننده‌ی دامنه به لیست دامنه‌های خود در پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان مراجعه کند و در بخش «درخواست‌های انتقال دامنه‌» درخواست را تایید کند.

با ارسال این در خواست و تایید از سوی کاربر مقصد امکان بازگشت وجود نخواهد داشت و مدیریت دامنه کاملن به کاربر مقصد منتقل خواهد شد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ در “انتقال دامنه به حساب کاربری دیگر در پنل شبکه توزیع محتوا ابر آروان”

  • Avatar for حاجی
    حاجی
    ۶ شهریور ۱۴۰۲ در۹:۰۲ ب٫ظ

    خوب شما هیچ جا نگفتید که فرد گیرنده از کجا میتونه شناسه‌ی کاربریش رو ببینه که به مالک فعلی بده.
    توی پنل هم جایی برای این نیست! تو پروفایل باید باشه قاعدتا

    • Avatar for آروان
      آروان
      ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ در۱۲:۳۵ ب٫ظ

      برای اطلاع از شناسه‌ی کاربری مقصد، کافی است وارد «دامنه‌های من» شوید و از منوی تنظیمات بخش «انتقال دامنه» را انتخاب کنید. در این صفحه امکان دریافت شناسه‌ی شخصی اکانت را دارید.