سایفرسوییت آروان‌کلاد

با اتصال پلیر پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) به گوگل‌تگ‌منیجر (Google Tag Manager)، امکان دریافت گزارش از پلیر آروان در گوگل آنالیتکس فراهم شد.

مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان که در وب‌سایت‌های خود از پلیر آروان استفاده می‌کنند می‌توانند با اتصال وب‌سایت خود به گوگل‌تگ‌منیجر، بستر را برای ارسال رخدادهای پلیر آروان به گوگل‌تگ‌منیجر فراهم و گزارش یکپارچه‌ی داده‌های وب‌سایت خود را همراه داده‌های پلیر آروان از گوگل آنالیتیکس دریافت کنند.

از داده‌هایی که از رفتار کاربر نهایی پلیر ابر آروان در گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده است می‌توان به رخدادهای ads-request، progress، play، pause، timeupdate و volumechange اشاره کرد.

برای نمونه با پشتیبانی پلیر ابر آروان از گوگل آنالیتیکس می‌توان فهمید چند درصد یک ویدیو تماشا شده یا یک ویدیو چند بار پخش و متوقف شده است.

امکان اتصال پلیر ابر آروان به گوگل‌تگ‌منیجر محدود به دسته‌ی خاصی از مشتریان نیست. بنابراین تمام مشتریان پلتفرم ویدیو ابر آروان در بسته‌های پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی می‌توانند از رفتار کاربران نهایی پلیر ابر آروان در وب‌سایت خود گزارش تحلیلی دریافت کنند.

دریافت گزارش تحلیلی از رفتار کاربران نهایی بازخوردهای مناسبی را از علاقمندی مخاطبان به یک ویدیو در اختیار تهیه‌ کنندگان محتوای ویدیویی قرار می‌دهد. اضافه شدن دریافت گزارش از پلیر ابر آروان به گزارش پیشرفته پلتفرم ویدیو و گزارش اختصاصی هر ویدیو و پخش زنده می‌تواند بازخورد جامع‌تری را در اختیار تولید کنندکان محتوایی ویدیویی قرار دهد.

برای اطلاع از نحوه‌ی اتصال پلیر آروان به گوگل‌تگ‌منیجر داکیومنت پلیر آروان را مطالعه کنید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *