سایفرسوییت آروان‌کلاد

ابر آروان همواره تلاش می‌کند پشتیبانی و پاسخ‌گویی بهتری را برای مشتریان خود فراهم کند و تجربه‌ی بهتری را برای آن‌ها رقم بزند. هم‌زمان با تغییرات جدید قیمت‌گذاری محصولات آروان، مرکز تماس و واحد پشتیبانی ابر آروان نیز از ابتدای مرداد ۱۴۰۰ با تغییراتی ارایه می‌شود. 

با مشارکت در انجمن ابر آروان، می‌توانید نکات خود را در این‌باره با ما در میان بگذارید و در بهبود این مسیر به ما کمک کنید.

ابر آروان به‌جز پاسخگویی ایمیلی و خدمات تیکتینگ، به‌زودی پشتیبانی تلفنی به مشتریان خود ارایه می‌کند.

از این پس مشتریان غیر رایگان بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه یا خرید بسته جداگانه می‌توانند علاوه‌بر امکان استفاده از خدمات مستندات، تیکتینگ، ایمیل و انجمن کاربری، از امکان برقراری تماس و افزایش اولویت پاسخ‌گویی بهره‌مند شوند. 

در جدول زیر، مهم‌ترین تغییرات پشتیبانی ابر آروان را با شیوه‌ای که از مرداد ۱۴۰۰ به بعد ارایه می‌شود، مقایسه کرده‌ایم: 

 پشتیبانی ابر آروان شیوه‌ی قبلی  از مرداد ۱۴۰۰ 
راهنما و مستندات آموزشی
   
فروم   
تیکت / ایمیل     
پشتیبانی تلفنی    ۹ تا ۱۷
رایگان برای کاربران غیر رایگان 
مرکز تماس    ۹ تا ۱۷
تمام مشتریان 
پشتیبانی در پیام رسان
   
قرارداد سطح کیفیت خدمات
(SLA)
   
کوچ ابری
   
تیم پشتیبانی اختصاصی
   

 

در جدول بالا مشاهده می‌کنید که پشتیبانی تلفنی ابر آروان راحت‌تر در دسترس مشتریان قرار گرفته است. به‌جز مشتریان سازمانی و حرفه‌ای که ۲۴ساعته می‌توانند با کارشناسان آروانی در تماس باشند، دیگر مشتریان آروان نیز می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۷ به‌شکل تلفنی با این کارشناسان تعامل کنند و تجربه‌ی بهتری داشته باشند. 

جدای از سیستم ایمیل و تیکتینگ که مانند قبل امکان‌پذیر هستند، فروم ابر آروان هم دردسترس مشتریان آروان قرار می‌گیرد. این فروم جایی است که کارشناسان و متخصصان ابری پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات هم‌راهان ابر آروان هستند. 

بسته‌ها در ساختار قدیم  بسته‌ها در ساختار جدید 
برنزی
 
 ۹,۹۰۰ تومان 
بسته رشد
رایگان برای کاربران غیر رایگان 
نقره‌ای

 ۱۹۹,۰۰۰  تومان 

بسته رشد
رایگان برای کاربران غیر رایگان 
پالادیوم

۹۹۰,۰۰۰ تومان 

حذف بسته
طلایی

 ۲,۹۹۰,۰۰۰  تومان 

بسته حرفه‌ای
۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان 
پلاتینیوم 

تماس بگیرید 

بسته سازمانی

تماس بگیرید 

 

در مدل جدید بسته‌های برنزی و نقره‌ای با قیمت‌های ۹.۹۰۰ تا ۱۹۹.۰۰۰ تومان در بسته رشد ادغام و به‌رایگان در اختیار تمام مشتریان غیررایگان آروان قرار خواهند گرفت. بسته‌های حرفه‌ای و سازمانی، ویژه‌ی شرکت‌های بزرگ که نیازمندی‌های بیش‌تری برای پیشتیبانی دارند، ۶۱درصد اقتصادی‌تر از سرویس‌دهندگان خارجی طراحی شده است.  

برای مثال بسته‌ی پاسخگویی حرفه‌ای دیجیتال اوشن ۵۰۰ دلار است و آمازون این بسته را تا ۱۵۰۰۰ دلار ارایه می‌دهد. این بسته در آروان اکنون حدود ۱۹۶ دلار است. 

بسته‌های ابر آروان در ۴ سطح دسته‌بندی شده است. به‌جز کسب‌وکارهای نوپا که مخاطب بسته رایگان هستند، استارت‌آپ‌های در حال رشد می‌توانند از بسته‌ی رشد استفاده کنند و کسب‌وکارهای بزرگ‌تر مشتری بسته‌های حرفه‌ای و سازمانی آروان خواهند بود. در جدول زیر، به تفکیک در مورد این بسته‌ها و امکانات‌شان توضیح داده‌ایم:

با مشارکت در انجمن ابر آروان، می‌توانید نکات خود درباره تغییرات پشتیبانی  را با ما در میان بگذارید و در بهبود این مسیر به ما کمک کنید. 

این تغییرات تا پایان تیر در پنل ابر آروان اعمال می‌شود و مشتریان ابر آروان می‌توانند از مرداد ۱۴۰۰ از مزایای آن بهره‌مند شوند. برای پاسخ به پرسش‌ها و ابهام‌های خود در این باره، می‌توانید به صفحه‌ی تماس با فروش بروید و با تیم توسعه کسب‌وکار آروان در تماس باشید.  

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 پاسخ در “آخرین تغییرات پشتیبانی ابر آروان”

  • Avatar for بهروز
    بهروز
    ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۵۱ ق٫ظ

    رایگان برای کاربران غیر رایگان یعنی چی؟

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۲۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۵۹ ق٫ظ

      سلام بهروز عزیز. یعنی کاربرانی که دارن پول می‌دن و سرویس غیر رایگان می‌گیرن، می‌تونن رایگان استفاده کنن.

  • Avatar for دلیلی
    دلیلی
    ۸ آذر ۱۴۰۰ در۱۰:۰۱ ق٫ظ

    سلام، در رابطه با سطح کیفیت و خدمات بیشتر توضیح دهید