آروان‌کلاد

آروان‌کلاد در ماه شهریور امکانات و به‌روزرسانی‌های جدیدی برای محصولات خود به کاربران عرضه کرد. محصول سرور ابری با انتشار نسخه‌ی جدید فایروال، امکان ساخت ابرک و Terraform Provider اختصاصی خود گامی در جهت افزایش تجربه‌ی کاربری بهتر برداشت. محصول پلتفرم پخش ویدیو نیز رابط کاربری موبایل خود را بهبود بخشید. 

 

تغییرات محصول سرور ابری

  • انتشار نسخه‌ی جدید فایروال سرور ابری: در این نسخه فرآیند ساخت و مدیریت فایروال‌ها بازطراحی شده و امکان اعمال قوانین فایروال به پورتِ مشخص در ابرک افزوده شده است.
  • نسخه‌ی جدید پنل سرور ابری: نسخه‌ی جدید با امکان ساخت ابرک از اسنپ‌شات منتشر شد. این ویژگی در فرآیند ساخت ابرک و لیست اسنپ‌شات دردسترس است و تجربه‌ی کاربری سریع‌تر و کارآمدتری را فراهم می‌کند.
  • انتشار Terraform Provider سرور ابری: نسخه‌ی جدید با بهبودهایی کلیدی منتشر شده است؛ از جمله بهبود در پیام‌ خطا‌ها و اضافه شدن مثال‌هایی جدید برای انتخاب نوع دیسک و منطقه‌ی دل‌خواه. هم‌چنین ویژگی استفاده از سرور اختصاصی نیز به ترافورم اضافه شده است.

 

بهبود موبایل پلیر سرویس ویدیو

محصول ویدیو تم موبایل پلیر خود را به‌روزرسانی کرد. در نتیجه‌ی این به‌روزرسانی، استفاده‌ی کاربران از موبایل پلیر راحت‌تر شده است و درنهایت تجربه‌ی کاربری بهتری دریافت می‌کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *