آروان‌کلاد

تیم کانتینر ابری آروان (Container Service) ابر آروان برای آسان‌ کردن فرآیند متوقف‌ سازی و راه‌ اندازی مجدد کانتینر، امکان Restart و Pause کردن را به پنل این محصول اضافه کرد.

پیش‌تر کاربران برای این کار باید به Command Line مراجعه می‌کردند و برای Restart کردن کانتینر تعداد پادها (Pod Scale) را به صفر و دوباره به یک تغییر می‌دادند. هم‌چنین کاربران  برای Pause کردن کانتینر باید تا زمانی که به اپلیکیشن احتیاج نداشتند تعداد پادها (Pod Scale) را روی صفر قرار می‌دادند.

قرار گرفتن دکمه‌ی Restart و Pause در پنل متوقف سازی و راه‌اندازی مجدد کانتینر را بسیار آسان می‌کند. به این منظور کافی است در لیست اپلیکیشن‌ها روی دکمه‌ی عملیات اپلیکیشن مورد نظر کلیک و متوقف‌سازی یا راه‌اندازی مجدد را انتخاب کرد.

کاربرانی که در حال توسعه‌ی اپلیکیشن با محصول کانتینر ابری آروان هستند برخی مواقع برای اعمال Environmental variable یا بازگرداندن اپلیکیشن به حالت اولیه‌ نیاز به Restart کردن اپلیکیشن دارند.

هم‌چنین مشتریان گاهی اپلیکیشن‌هایی را با کانتینر ابری آروان توسعه می‌دهند که به‌شکل دایم به آن نیاز ندارند. برای نمونه ممکن است برای تست یک پروژه‌‌ در حوزه هوش مصنوعی (AI) اپلیکیشنی توسعه داده باشند که پس از تست دیگر نیازی به آن نداشته باشند. در این مواقع برای مدیریت هزینه می‌توانند اپلیکیشن را به‌شکل موقت Pause کنند.

با محصول کانتینر ابری آروان با حذف مراحل پیکربندی، آماده‌سازی و تنظیمات در کانتینر ابری آروان بدون دغدغه و با امنیت، ایده‌های نرم‌افزاری خود را توسعه می‌دهید و آن‌ها را به محصول تبدیل می‌کنید.

برای اطلاعات بیش‌تر صفحه‌ی کانتینر ابری آروان را مطالعه کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *