worldskills انتخابی

مرحله‌ی نخست مسابقات انتخابی برای مسابقه‌ی WorldSkills 2024، از ۲۴ الی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ با حمایت آروان‌کلاد برگزار شد. آروان‌کلاد هم‌چون دوره‌های پیشین حامی شرکت‌کنندگان رشته‌های IT شامل «فناوری‌های وب»، «توسعه‌ی نرم‌افزارهای موبایل»، «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، «راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب‌وکار» و «پردازش ابری» در این رقابت‌ است. در تمامی مراحل مسابقات آروان‌کلاد حامی شرکت کنندگان است و برای آنان منتورینگ اختصاصی فراهم می‌کند؛ منتورهایی که خود از مدال‌آوران دوره‌های پیشین مسابقات ملی و جهانی مهارت هستند. آروان‌کلاد تلاش می‌کند با حمایت و منتورینگ شرکت کنندگان، نمایندگان توانمندتر و شایسته‌تری برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشیم.

worldskills

 

در مسیر مدال جهانی

مسابقات ملی مهارت ۱۴۰۲ در رشته‌های IT، در آبان ماه برگزار شد و ۳۳ برگزیده داشت که از میان آنان ۱۵ نفر به دور دوم انتخابی مسابقات جهانی راه پیدا کردند.

در رشته‌ی «فناوری‌های وب»، امیرعباس قاسمی، مهران امان‌الله، وصال ژولانژاد و امیرحسین لطفی، در رشته‌ی «توسعه‌ی نرم‌افزارهای موبایل»، امیررضا غلامی، احسان نرمانی کهنومویی و مهران فرجی باغچه میشه، در رشته‌ی «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، محمدحسین هراتیان و سیدآرمین طاهری، در رشته‌ی «راه‌کارهای نرم‌افزاری برای کسب‌وکار»، مهرداد شیروانی، علی محمدی و شهاب‌الدین بختیاری، در رشته‌ی «پردازش ابری» نیز علیرضا پورچالی، امیر بکایی و کیومرث جوان از برگزیدگان دوره‌ی اول بودند که در حال حاضر در اردوی دور دوم این مسابقات حضور دارند.

worldskills

 

در مرحله‌ی دوم مسابقات انتخابی که از نهم اسفند شروع شده است، ۱۵ برگزیده دور اول در اردوی آمادگی برای کسب بهترین امتیازها با یک‌دیگر رقابت می‌کنند تا نفرات اردوی نهایی مشخص شود. پس از اردوی نهایی از هر رشته یک شخص به مسابقات جهانی WorldSkills فرانسه فرستاده می‌شود. چهل‌وهفتمین مسابقات جهانی WorldSkills در لیون فرانسه در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر برگزار خواهد شد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 پاسخ در “شروع رقابت انتخابی WorldSkills Lyon 2024”

  • Avatar for پوریا
    پوریا
    ۶ فروردین ۱۴۰۳ در۴:۲۷ ب٫ظ

    سلام.
    امکان داره به من هم اجازه ی حضور در کنار تیم پردازش ابری رو بدین که طی اردوی آمادگی آموزش ببینم و یادبگیرم.
    این فرصت آرزوی قلبی من هستش.ایمیلم طی ثبت نظر در دسترستون هست.استدعا دارم خواهشم رو بررسی کنید.

    • Avatar for آروان
      آروان
      ۶ فروردین ۱۴۰۳ در۵:۴۹ ب٫ظ

      سلام پوریا
      ممنون از نظرت.
      درخواست شما رو بررسی خواهیم کرد و خوشحالیم اگر در مسیر علاقه مندی‌تون همراه باشیم.

      • Avatar for پوریا
        پوریا
        ۸ فروردین ۱۴۰۳ در۱۰:۱۳ ق٫ظ

        ممنونم.

        چشم انتظار پاسختون هستم.متوجه هستم که این هزینه ی آموزشی / این محیط, خاص و مختص افراد خاص هست.نمیدونم چطور میتونم نظر شما و تصمیم گیرندگان مربوطه رو جلب کنم.در این لحظه تنها عطش و عشق ام به یادگیری و ایمانم به تلاش ام و قدرشناسی ام در اداه ی مسیر زندگی ام رو میتونم صادقانه و با خلوص نیت تضمین کنم.
        استدعا دارم مساعدت کنید.

        • Avatar for آروان
          آروان
          ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ در۱۲:۳۲ ب٫ظ

          سلام دوباره
          پوریای عزیز با ایمیل تیم ارتباطات در ارتباط باشید.
          pr@arvancloud.ir

  • Avatar for پوریا
    پوریا
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در۱۲:۳۶ ب٫ظ

    سلام
    سپاس،
    به ایمیل مذکور ،درخواستم رو ارسال کردم.منتظر راهنمایی و دریافت پاسخشون هستم.